Profwielrennen 2021: nieuws en uitslagen
- Thierry le Brun
- Prince of Spain
- Fiets: Wilier,Giant,Stevens
- CTWT-lid: Ja
Re: Profwielrennen 2021: nieuws en uitslagen
Zit je een wedstrijd in Ierland te bekijken komen, hoe toepasselijk, de namen S.Kelly en S.Roche voorbij. N. Stephens deed ook nog mee maar dat was geen Ier natuurlijk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer
Lieuwe Westra overleden: https://nos.nl/artikel/2459894-oud-wiel ... -overleden
Een Fries monument is niet meer. Een renner van weinig woorden maar een ijzervreter in het zadel. Altijd een genot om hem te zien afzien!
Een Fries monument is niet meer. Een renner van weinig woorden maar een ijzervreter in het zadel. Altijd een genot om hem te zien afzien!
Laatst gewijzigd door DeRosa op ma 16 januari 2023 18:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Alexander
- Prince of Spain
- Fiets: Bianchi Via Nirone
Toen ik jong was vond ik de combinatie Stephen Roche en Steven Rooks wel grappig.Thierry le Brun schreef: ↑zo 11 december 2022 16:45Zit je een wedstrijd in Ierland te bekijken komen, hoe toepasselijk, de namen S.Kelly en S.Roche voorbij. N. Stephens deed ook nog mee maar dat was geen Ier natuurlijk.DSC_1969.JPG
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.
- Thierry le Brun
- Prince of Spain
- Fiets: Wilier,Giant,Stevens
De Maar en Demare hebben gelukkig niet veel samengereden.Alexander schreef: ↑ma 16 januari 2023 13:03Toen ik jong was vond ik de combinatie Stephen Roche en Steven Rooks wel grappig.Thierry le Brun schreef: ↑zo 11 december 2022 16:45Zit je een wedstrijd in Ierland te bekijken komen, hoe toepasselijk, de namen S.Kelly en S.Roche voorbij. N. Stephens deed ook nog mee maar dat was geen Ier natuurlijk.DSC_1969.JPG
trainen doe ik zelden, fietsen des te meer
triest nieuws :(DeRosa schreef: ↑zo 15 januari 2023 10:11Lieuwe Westra overleden: https://nos.nl/artikel/2459894-oud-wiel ... -overleden
Een Fries monument is niet meer. Een renner van weinig worden maar een ijzervreter in het zadel. Altijd een genot om hem te zien afzien!
- Alexander
- Prince of Spain
- Fiets: Bianchi Via Nirone
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.