Trainingskoersjes Oss 2015

Heb je een wedstrijd gereden of heb je uitslagen van wedstrijden die gereden zijn, plaats dat dan hier.
Ottie
Carbon Racefiets
Fiets: Bulls Alpine Hawk Tm
CTWT-lid: Ja

Re: Trainingskoersjes Oss 2015

Bericht door Ottie » zo 22 februari 2015 08:20

Niels schreef:ik kom zo ook even, heb amper gefietst dit jaar dus verwacht er maar niet veel van
:oke:
Work hard, play harder! / Niet lullen maar fietsen!

Afbeelding

Niels
Carbon Racefiets
Fiets: Basso

Bericht door Niels » zo 22 februari 2015 21:54

Afgestapt, durfde niet voluit door de natte bochten rond het vriespunt en dan is het gauw afgelopen

GoodRiddance
Carbon Racefiets
Fiets: CKT 568

Bericht door GoodRiddance » zo 22 februari 2015 22:28

Voor mij hetzelfde resultaat.

Op de heenweg had ik al sterke twijfels of ik wel op de fiets had moeten stappen. Met 26 per uur deed het al pijn. Af en toe een mooie hoestbui en een streep snot van thuis tot aan Oss.

In de tweede ronde was het eigenlijk al klaar. Ik zat rond plaats 10 toen er wat mensen aan gingen. Mijn benen in de fik en meteen bij de laatste 4 geharkt. In ronde 5 was ik er al af en mijn benen stonden enorm in de fik. Soms kun je beter thuis blijven..

Toen ik thuis was ben ik rillend in bad gaan zitten en daarna m'n bed in gerold. Daar de middag gespendeerd.

's avonds kwamen vrienden op bezoek en zijn we gaan karten. Dat ging wel prima want ik strandde op slechts 0,05 van het baanrecord. Misschien toch die hobby weer eens oppikken :oke:.

Overigens was het grappig vanmorgen. Toen ik opstond was het in heel NL zo'n beetje rond het vriespunt op 1 klein rondje na. Daar was het nog -4. Jawel: in Oss. Toen ik thuis vertrok was het 2 graden boven 0, in Oss was het nog -1. De mist bleef ook hangen dus het bleef flink koud daar.

Otto volgens mij goed gereden. Zat strak voorin en ik zag in de uitslag een 15e plek :oke:. Jammer dat we niet samen konden koersen.

Ottie
Carbon Racefiets

Bericht door Ottie » zo 22 februari 2015 22:55

Was een mooie (trainings-)koers vanmorgen in Oss. Ik vond het bij vertrek in Nijmegen nog wel erg koud met -1 maar een zonnetje deed geloven dat het een mooie ochtend ging worden. Onderweg aangesloten bij de jongens van Basso en wat aanhang en in vlot tempo richting Oss. Helaas was het voor Grave al over met de pret. Zon weg en hallo! mist.

In Oss snel een nummer opgespeld en nog even wat gegeten. Vanaf de start niet zoals vorige weel 2 rondjes rustig inrollen, maar direct vol gas erop. :kots: Wel werd er in het begin soms nog stevig geremd voor de 3 bochten achter op het rondje omdat het goed nat was. Dat was 5 ronden later wel anders, vanaf toen gingen we er meestal vol doorheen.
Ik kon goed voorin meekomen en heb constant bij de eerste 10-15 gereden en ook vaak op kop, paar kleine 'pauzes' in het peloton daargelaten. Vaak mee gesprongen of een uitval terug gehaald dus lekker actief gekoerst. En dan nog rijden er wat zeikers rond die gaan zitten nuilen dat je gaten laat vallen. Hé vrienden: "rij het lekker zelf dicht! :ass:
Er zat voor mij geen echte ontsnapping in helaas. Of wellicht had het nog iets actiever gemoeten, zelf er van tussen en dan zien wie er mee gaat. Maar daar ontbrak het lef me een beetje voor, bang dat ik me op zou blazen.
Bij het sein "5 ronden" kwam de klad erin en ging het peloton over tot 2 wandel rondjes. Jarno kneep er op kousenvoeten tussen uit richting de 3 koplopers, slim want die hebben we niet meer terug gezien. De laatste 2 ronden werd er weer vol gekoerst en even leek het erop dat we met 7 man weg konden rijden, maar ook deze keer kwam het peloton een halve ronde voor het eind weer achterop en konden we ons klaar maken voor de sprint. Die werd héél vroeg aangegaan en was heel chaotisch. Niemand zat bij een ander in het wiel, allemaal renners verspreid over de baan en ik zat verkeerd aan de rechter kant en zette te laat aan. Toch nog wat mannen gepakt op het laatste stuk en tevreden met een 15e plek.
Lekker gekoerst, maar ik moet no wat meer risico nemen om er toch een keer écht van voren bij te zitten.
Al met al goed zere benen van 2 uur volle bak koers :twisted:

Afbeelding

Ottie
Carbon Racefiets

Bericht door Ottie » zo 01 maart 2015 14:25

Vandaag in Doetinchem gekoerst. ZIe SIJC competitie Doetinchem

Wat grotere groep dan in Oss, ca. 80 man aan de start. Met A/B/C groep. Gezamenlijk start net als in Oss.

Afbeelding

Ottie
Carbon Racefiets

Bericht door Ottie » vr 06 maart 2015 17:55

Zijn er nog CTWT-e die zondag plannen hebben om (ook) in Oss te koersen.

Het wordt mooi weer! 8)

Afbeelding

DavidRuijs
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Concorde razorblade

Bericht door DavidRuijs » za 14 maart 2015 14:12

Ottie, deze keer geen vorstengrafdonk voor mij, heb de fiets sinds November niet meer aangeraakt

Mijn ervaring is ook dat het me zwaar valt om met die gasten mee te fietsen[ hollen en stilstaan]
Bij vlagen fiets ik hard maar meestal is het windstil

Marcel3204
Aluminium Racefiets
Fiets: Rose weg/cross/MTB

Bericht door Marcel3204 » za 14 maart 2015 18:50

Gezien de temperaturen blij dat ik morgen het bos in 'mag'; training voor MTB-marathon. Geen Oss dus.

Ottie
Carbon Racefiets

Bericht door Ottie » vr 20 maart 2015 22:44

Nog een FILMPJE!! van de koers van 22 februari. Had ik een goeie dag, hele tijd vooring gekoerst en redelijke uitslag. Maar o wat kan ik moeilijk kijken :shock:

Harm (Goodriddance) en Niels zijn ook nog even op beeld terug te vinden

Afbeelding

Plaats reactie