Trainingsritten Oss 2017

Heb je een wedstrijd gereden of heb je uitslagen van wedstrijden die gereden zijn, plaats dat dan hier.
Bianchi thijs
Fiets met zijwieltjes
Fiets: Bianchi Oltre xr2
CTWT-lid: Ja

Re: Trainingsritten Oss 2017

Bericht door Bianchi thijs » zo 19 februari 2017 20:12

bij aankomst vandaag zag ik de bus van Piels al staan. Dat was niet zo erg maar ook alle renners waren er. mannetje of 100 aan de start en het ging hard...heel hard. rondjes 44/45 . bij die snelheid kan ik goed volgen maar naar voren rijden op zon criterium circuitje dat lukt mij nooit zo goed dus heel de tijd een beetje halverwege en achteraan gehangen. Toen de eerste druppels kwamen en ik het dichtrijden van gaatjes beu was er na een ruim uur de brui aan gegeven en door de regen naar huis gereden. 100km op de teller waarvan 44 km volle bak koers,

lekker getraind en gezien dat sommigen nog stukken harder kunnen rijden

Marcel3204
Aluminium Racefiets
Fiets: Rose weg/cross/MTB

Bericht door Marcel3204 » zo 19 februari 2017 20:43

Wel of geen Piels scheelt wel een kleintje pils. Toch lekker gereden zo te horen, dus de training weer waard geweest. Misschien tot een van de komende weken (vandaag met cluppie toch het bos in geweest).

GoodRiddance
Carbon Racefiets
Fiets: CKT 568

Bericht door GoodRiddance » zo 19 februari 2017 20:57

Ik ben al twee weken niet lekker dus het besluit om niet te gaan, had ik al genomen. Toen ik gisteren de Destil Piels ploegwagen zag in Venray, wist ik het zeker :lol:.

Toch mooi dat jullie er weer waren mannen, ik kan niet wachten om weer mee te doen! Even herstellen, vorm terugvinden en gaan met die banana!

indobesar
Aluminium Racefiets
Fiets: Allez | Colnago CX

Bericht door indobesar » zo 19 februari 2017 22:28

Goed bezig Thijs! Geen last gehad van de valpartij dus?
"Eerst het bordje van een ander leegeten."

Bianchi thijs
Fiets met zijwieltjes
Fiets: Bianchi Oltre xr2

Bericht door Bianchi thijs » zo 19 februari 2017 22:42

Was een jonge jongen van Schijndel begreep ik. Zag hem later aardig toegetakeld nog even rondfietsen. Ik zat gelukkig voor die valpartij

Ottie
Carbon Racefiets
Fiets: Bulls Alpine Hawk Tm

Bericht door Ottie » ma 20 februari 2017 23:32

Gister nog even in Oss wezen kijken. Heen/terug op de fiets. Maar met de mannen van Piels in het peloton ging het voor mij veel te hard. Net als de eerste keer Oss er een interval training van gemaakt. Zo lang mogelijk bijblijven en na afhaken doorrijden tot peloton weer langszij komt. Zo een ruime 40 km volgemaakt en daarna weer richting huis. Onderweg ging het van miezer tot regen :kots: en ik was blij dat ik thuis direct onder de hete douche kon stappen :oke:

Toch maar mooi weer wat kilometers meegepakt
Work hard, play harder! / Niet lullen maar fietsen!

Afbeelding

GoodRiddance
Carbon Racefiets
Fiets: CKT 568

Bericht door GoodRiddance » zo 12 maart 2017 15:28

Het was alweer de laatste van dit seizoen.

Erg teleurstellende serie voor mij. Ziek geworden begin februari en geen enkele keer een vuist kunnen maken.

Vandaag ook niet. Ik vond het niet bijzonder hard gaan en baalde een beetje dat ik de kopgroep had gemist. Na een minuut of 40 maakte iemand een vreemde beweging waardoor ik moet remmen en uitwijken en daar verdween zelfs het peloton aan de horizon. Dat was even flink (inwendig) vloeken.

Vervolgens laten lopen en aangehaakt bij de kopgroep. Daar probeerden ze elkaar er af te rijden dus was het even zoeken hoe ik daarin mee moest. Uiteindelijk besloten achterin te hangen en als er gaten vielen maar gewoon mee te schuiven om te voorkomen dat ik met een losser moest lossen. Dat ging prima. Zo'n vijf ronden voor het eind laten lopen zodat ze hun finale konden rijden en bij het peloton aangesloten.

Daar zat echt totaal geen gang meer in... In de laatste ronde vertrokken en nog weggebleven ook. In de sprint kwamen ze nog wel dichtbij maar ik kon het volhouden tot de streep. Qua benen dus helemaal niet ontevreden maar het is wel zuur dat ik in Oss niet een keer heb kunnen meedoen.

Marcel3204
Aluminium Racefiets

Bericht door Marcel3204 » zo 12 maart 2017 21:21

Inderdaad alweer de laatste van dit jaar. 3 keer meegedaan, vandaag voor de eerste keer met de wegfiets. Scheelt toch wel een aardig beetje t.o.v. de crosser. Een uur en een kwartier in het peloton gezeten. Ging toch op momenten best hard vond ik, vooral omdat het vaak een paar honderd meter op de kant ging. Na 75 minuten was het op qua aanzetten, omdat ik ook een paar keer mee vooraan in het peloton meedraaide en moest harken om daarna bij te blijven. In de remmen geknepen en weer warm aangekleed. Was al met al een prima intervaltraining vandaag. Nog 25 km tegen een vinnige wind in terug naar huis.
Volgende week zondag mee met de Wedrenners, en dan klaar voor het trainingsweekend. Conditie is goed, niet eerder zo makkelijk gefietst als dit voorjaar. Ben vooral efficiënter gaan trainen, met soms een hersteltraininkje van een uurtje in plaats van weer een intervaltraining van anderhalf-2 uur.

Niels
Carbon Racefiets
Fiets: Basso

Bericht door Niels » zo 12 maart 2017 21:31

Marcel3204 schreef: Volgende week zondag mee met de Wedrenners
Daar ging het vandaag niet zachter hoor, zeker 3,5 uur tegen de 45 met flinke uitschieters

Marcel3204
Aluminium Racefiets

Bericht door Marcel3204 » zo 12 maart 2017 22:02

Was maar 1 Stip-biker in Oss; reed de rest met de Wedrenners mee?

Niels
Carbon Racefiets
Fiets: Basso

Bericht door Niels » ma 13 maart 2017 07:35

Marcel3204 schreef:Was maar 1 Stip-biker in Oss; reed de rest met de Wedrenners mee?
Er zitten een aantal in Spanje

Plaats reactie