Grote prijs Kivada - Berlicum - MTB 18-03-2018

Heb je een wedstrijd gereden of heb je uitslagen van wedstrijden die gereden zijn, plaats dat dan hier.
Plaats reactie
Marcel3204
Aluminium Racefiets
Fiets: Rose weg/cross/MTB
CTWT-lid: Ja

Grote prijs Kivada - Berlicum - MTB 18-03-2018

Bericht door Marcel3204 » zo 18 maart 2018 20:19

Vandaag de CTWT-kleuren verdedigd in de start van het KNWU-MTB-seizoen, de GP Kivada in Berlicum. Om 10:24 met 41 metgezellen gestart bij de masters 50+. Gezellige entourage, de gesponsorde ploegen zetten een tent op, en de permanence was in een hele grote feesttent inclusief bar en heteluchtkanon (effe de handjes warmen). Startbord 1024 voor dit jaar in ontvangst genomen. Het was vandaag kouder dan welke wedstrijd ook in het hele cross-seizoen. Maar niet getreurd en 75 minuten gassen door het Brabantse bos voor 4 lange rondes. Veel bochtjes, paar kleine obstakeltjes en 1 heuveltje waar je 3 keer op en af moest. In het midden van het veld gestart en gaandeweg een plaats of 5 opgeschoven. Omdat het toch wel langer is dan een cross van 40 min zijn er denk ik deelnemers die bewust wat rustiger beginnen: halverwege nog door 2 man ingehaald die ik niet kon bijbenen. De laatste ronde strijd geleverd met nummer 1016, ik dacht hem definitief kwijt te zijn maar in het zicht van de finish kwam hij nog dichtbij. Met een sprintje nog net kunnen voorblijven. Al met al prima geamuseerd, en niet koud gehad. Definitieve uitslag nog niet op de site maar ik denk 19de. Qua duur wat net wat anders dan cross, en de bochtjes moet ik nog wat agressiever aansnijden (kwam wat vaak iets te ruim eruit en moest te vaak bijremmen). Na een halve ronde uitfietsen rustig naar huis met de auto voor een warme douche. Qua conditie klaar voor het trainingsweekend.

MEG
Moderator
Fiets: Red Bull Pro SL 300
CTWT-lid: Ja

Re: Grote prijs Kivada - Berlicum - MTB 18-03-2018

Bericht door MEG » zo 18 maart 2018 20:28

:oke:

Plaats reactie