Kijk zo kan het ook. Top w.. eh, vrouw!fred mtb-sport schreef: ↑do 13 december 2018 20:33[…]
Zegt Marga (mijn vrouw): Waarom geen andere? Even later: Is die rode niks voor jouw?
[...]

Kijk zo kan het ook. Top w.. eh, vrouw!fred mtb-sport schreef: ↑do 13 december 2018 20:33[…]
Zegt Marga (mijn vrouw): Waarom geen andere? Even later: Is die rode niks voor jouw?
[...]
Met Aziz op pad kan nooit rustig toeren zijn geweest Fred, of nou ja voor jou misschien welfred mtb-sport schreef: ↑zo 30 december 2018 19:03Zondag:
Lekker met MBC Midden Nederland touren, maar was vroeg wakker. Dus eerst rondje Lage Vuursche gedaan om daarna om 09:30u aan te sluiten bij 1 van de groepen. Met 9 man relaxed touren over de leuke singletracks bij Hilversum/Laren. Uiteindelijk zo'n 45 km met de groep en daarna naar huis.
Aangehouden door boswachter want een fietspad (door 1000'en fietsers gebruikt) was geen fietspad meer, althans vanaf 1-1-2019. Goed gesprek en tip om me daar in de toekomst aan te houden. Deel van het bord nog met tape.......
Uiteindelijk na 70 km terug en voldoende voor mijn 15.000 km dit jaar.
https://www.strava.com/activities/2043906453
In ieder geval tevreden over 2018, lekker getrapt ondanks wat lichamelijke probleempjes. Op naar 2019
Aziz fietst in ieder geval door en weet overal de weg, dus een genot met hem te fietsen. Ik rij eigenlijk te weinig met de club, maar ben ook meer een solo rijder.Harm Jan schreef: ↑di 08 januari 2019 10:48Met Aziz op pad kan nooit rustig toeren zijn geweest Fred, of nou ja voor jou misschien wel![]()
Ik heb mijn lidmaatschap bij MBC opgezegd, i.v.m. verhuizing, maar ga zeker nog wel een keer een zondag aansluiten erg leuke groepen, goede verdeling, dito gezelschap en respect voor andere mensen in het bos
Welk type spatborden zijn dat Fred?fred mtb-sport schreef: ↑di 01 januari 2019 20:06Uit voorzorg wel de spatbordjes op mijn crosser gezet.
Wim, dat zijn SKS raceblade pro xl die ik er op het zitten.WimL schreef: ↑do 10 januari 2019 09:27Welk type spatborden zijn dat Fred?fred mtb-sport schreef: ↑di 01 januari 2019 20:06Uit voorzorg wel de spatbordjes op mijn crosser gezet.
Heb ze nu ook op mijn crossert staan Fred, zelfs met 37 mm banden werkt het nog prima.fred mtb-sport schreef: ↑vr 11 januari 2019 08:08Wim, dat zijn SKS raceblade pro xl die ik er op het zitten.WimL schreef: ↑do 10 januari 2019 09:27Welk type spatborden zijn dat Fred?fred mtb-sport schreef: ↑di 01 januari 2019 20:06Uit voorzorg wel de spatbordjes op mijn crosser gezet.
Hoewel bandbreedte van mijn fiets breder is, beschermen ze toch redelijk goed. Schijnt wel een type spatbordjes van SKS te komen die voor wat bredere banden geschikt is, maar meeste rommel niet in gezicht en achterste.
Ze voldoen idd beter dan ik had durven hopen (ook 37 mm). Dat 2 weken terug mogen ervaren bij flink bak regen en nattigheid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten
![]() |