Vandaag gefietst.

Alles over training, schemas, zones. Wat moet je wel en wat kan je beter niet eten.
MEG
Moderator
Fiets: Red Bull Pro SL 300
CTWT-lid: Ja

Re: Vandaag gefietst.

Bericht door MEG » za 04 december 2021 15:08

Dat is balen. Sterkte

Jan Willem
Carbon Racefiets

Bericht door Jan Willem » ma 06 december 2021 09:44

verdorie, dat is niet best. Sterkte!

Proeme
Carbon Racefiets

Bericht door Proeme » ma 06 december 2021 17:58

ai Fred... beterschap!

Proeme
Carbon Racefiets

Bericht door Proeme » ma 06 december 2021 18:40

stukje gefietst gisteren. Ik rekende op kou, viel reuze mee.

Fiets was meegegaan naar de kerk. Na de dienst vrouw met de auto naar huis, ik op de racefiets. Daarbij een flinke omweg genomen bij een leerling langs die door quarantaine de sinterklaasviering van de klas had gemist. Kado'tje mee, aanbellen. Ze wist van niks, dus leuke verrassing :)

50km weggetrapt. Vooraf leek me dat een mooie hoeveelheid in de kou. Achteraf had dat best richting de 70km gemogen. Ach, prima zo.

fred mtb-sport
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Meerdere............
Contacteer:

Bericht door fred mtb-sport » vr 31 december 2021 18:09

Misschien 1 van de meest "lullige" ritjes van het jaar, maar wel heel erg blij mee.
4 weken terug keihard onderuit op mijn linker heup en ritje in ambulance. Daarna hoop ongemakken en heel veel pijn.
Toch na 6 dagen op de indoortrainer en dat 23 dagen trouw elke dag gedaan met langzaam opbouwend "schema". Begon met krap 140 watt en uiteindelijk richting de 200 watt. Fietsen ging goed, maar lopen/staan/liggen vaak erg pijnlijk. Maar dat scenario wel bekend na de breuk uit 2003 en eind 2019 toen het ijzerwerk er uit mocht.
Afgelopen woensdag toch groen licht van mijn fysio om toch buiten te trappen en dat dan maar ook gedaan. Opnieuw mijn rode bolide (was nog smerig van de crash op 3-12), maar nu wel op de weg.
Dus rondje in de buurt gedaan en was weer genieten. Met iets meer dan 60 km voorbeeldig gehouden aan de opdracht van mijn fysio. Was genieten en best blij dat het weer mocht/kon.
https://www.strava.com/activities/6450787486

Afbeelding

Daarmee seizoen 2021 afsloten en toch aardig wat km's. Zou zonder de schuiver zelfs een record geweest zijn, maar als telt niet.

Afbeelding
Geniet van het fietsen zonder je te ergeren of boos te maken over anderen of drukte. Je schiet er geen RUCK mee op. :D

fred mtb-sport
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Meerdere............
Contacteer:

Bericht door fred mtb-sport » za 01 januari 2022 15:36

Nieuwjaarsdag altijd "gevaarlijk" voor mij want laatse 10 jaar toch 2 maal de pechdienst moesten bellen.
Afgelopen nacht zat ik daar weer en kreeg al te horen "Als je pech hebt, heb je echt pech waant wij zijn er niet...".
Ondanks dat toch op pad en nadat gisteren mijn eerste rit na de zware val begin december goed verlopen was, ging ik nu voor iets meer.
Opnieuw op de SuperX en beetje de richting de plassen. Dat om in ieder geval niet te hoeven klimmen en onnodig kracht moeten zetten. Daarnaast gewoon een mooie ronde.
ronde nieuwjaarsdag.jpg
Qua weer zeker geen klagen want leek bijna voorjaar.
20220101_115003422_iOS.jpg
In ieder geval na iets meer dan 110 km en 4 uurtjes tevreden thuis. https://www.strava.com/activities/6455514927
Merkbaar was dat ik de laatste 4 weken "niks" had gedaan en dan is 4 uur best eind. Maar geen pijn tijdens fietsen en positief.
Zal komende week wel iets op te biechten hebben bij mijn fysio, maar hij kent me inmiddels :mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Geniet van het fietsen zonder je te ergeren of boos te maken over anderen of drukte. Je schiet er geen RUCK mee op. :D

Pino
Carbon Racefiets

Bericht door Pino » za 01 januari 2022 16:53

Snel, snel, een screenshot. Ik loop 100 meter op je voor :D :lol: :lol: :lol:
Afbeelding

Plaats reactie