Gelijk in het begin een flauw zonnetje en niet al te veel wind. De wegen wel (weer) zeiknat, maar zijn we inmiddels wel aan gewend.

Vanaf Soest lekker richting de Loosdrechtse Plassen om via Hilversum en Lage Vuursche weer naar huis te gaan. Koste vanmorgen al bijna moeite om niet langer te rijden. Maar mijn fysio vindt 2:30u eigenlijk al te gek, maar hij kent zijn patient ook al te goed.

Nog wel te merken dat na acceleratie vanaf lage snelheid of stilstand nog lastig is. Evenals wanneer het lichtjes oploopt zoals bij Lage Vuursche. Haalde ervoor net een groepje op het vlak in en die gingen in mijn wiel zitten (ze moesten eens weten). Maar bij het vals plat was het snel gedaan met Fredje.
Maakt niet uit, want voor het eerst al boven de 70 km kunnen rijden en hoewel snelheid nog ontbreekt kwam de "big smile" na afloop niet meer van mijn gezicht af. Nooit gedacht dat ik zo blij kon zijn van dit soort "korte/lullige" ritjes.
Het bewijs van "grensoverschrijdend/grensverleggend gedrag".... https://www.strava.com/activities/8357029292