Triathlon

Schaatsen, hardlopen en andere sporten mogen hier geplaatst worden
MEG
Moderator
Fiets: Red Bull Pro SL 300
CTWT-lid: Ja

Re: Triathlon

Bericht door MEG » ma 27 september 2021 18:10

:oke:
Volgens mij was Maarten daar ook.

Proeme
Carbon Racefiets

Bericht door Proeme » ma 27 september 2021 21:25

goed bezig hoor!

er zijn natuurlijk weinig triatlons geweest de afgelopen 1,5 jaar. Maar ik heb binnenkort weer een wintertriatlon op de planning staan. In Groningen

En stiekem kijk ik al naar de wintertriatlon van Enschede van maart 2022. Ik zou in 2020 meedoen. Was het eerste weekend dat dingen niet meer mochten. In 2022 alsnog voelt dan toch als een mijlpaal ofzo.

arnofiets
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Canyon Ultimate Di2

Bericht door arnofiets » di 28 september 2021 09:09

Proeme schreef:
ma 27 september 2021 21:25
goed bezig hoor!

er zijn natuurlijk weinig triatlons geweest de afgelopen 1,5 jaar. Maar ik heb binnenkort weer een wintertriatlon op de planning staan. In Groningen

En stiekem kijk ik al naar de wintertriatlon van Enschede van maart 2022. Ik zou in 2020 meedoen. Was het eerste weekend dat dingen niet meer mochten. In 2022 alsnog voelt dan toch als een mijlpaal ofzo.
Dank je!
Ik ga me ook opgeven voor wintertriatlon Groningen, misschien kom ik je daar tegen? Ook wintertriatlon Leeuwarden en Enschede staan in de planning en héél misschien de wintertriatlon op de Weissensee (moet ik nog wel leren langlaufen....).

Mac944
Carbon Racefiets
Fiets: Canyon Ultimate CF
Contacteer:

Bericht door Mac944 » di 28 september 2021 10:42

MEG schreef:
ma 27 september 2021 18:10
:oke:
Volgens mij was Maarten daar ook.
Klopt, niet in CTWT-tenue (dat er ook als trisuit erg strak uitziet, Arno was ook goed herkenbaar) maar in de kleding van mijn triathlonvereniging IZGS. Nooit geweten dat je zo leuk kan fietsen in de omgeving van Hoorn. En zo ongemerkt was dit alweer de zesde triathlon van het seizoen, over een kleine maand doe ik alleen nog de hele Ironman in Cascais. Wintertriathlon lijkt me ook wel eens geestig, maar mijn schaatsen is nog slechter dan mijn zwemmen.

Afbeelding

Proeme
Carbon Racefiets

Bericht door Proeme » di 28 september 2021 17:42

arnofiets schreef:
di 28 september 2021 09:09
Proeme schreef:
ma 27 september 2021 21:25
goed bezig hoor!

Dank je!
Ik ga me ook opgeven voor wintertriatlon Groningen, misschien kom ik je daar tegen? Ook wintertriatlon Leeuwarden en Enschede staan in de planning en héél misschien de wintertriatlon op de Weissensee (moet ik nog wel leren langlaufen....).
Langlaufen ga ik niet aan beginnen. Weet sowieso nog niet of ik naar de Weissensee ga voor natuurijs. Wellicht wordt het Zweden.

ik wist niet dat Leeuwarden ook eentje had. 12 februari zie ik. Staat genoteerd, niks is nog definitief. Maar in Groningen zal ik mijn CTWT fietsshirt aan doen. Daar kan ik ook wel in hardlopen en schaatsen ;)

Plaats reactie