Veel plezier op de Weissensee. Ik zag goede voorspellingen!
Volgend jaar wil ik ook weer (dit jaar ook wel, maar kheb mijn vrije dagen anders ingezet)
Ja, dat ging goed. In de ochtend twijfelde ik nog wel of ik mee moest doen. Maar bij de start voelde ik me prima en onderweg nergens last van gehad, nou ja...niet van mijn rug
die gekke slinger onder zo'n brug door? Ja, dat was inderdaad één van de punten waar ik twijfelde over de route. Maar 5km moest rechtdoor en 10, 20 en 40 moest linksaf. Iedereen ging links, dus ik ook maar, maar dat was een gek punt.arnofiets schreef: ↑zo 12 februari 2023 20:36Ik kwam er via strava achter dat zeker 5 deelnemers voor me (waarschijnlijk onbewust) ca 3 km hebben afgesneden. Ik zag voor me een paar rijders verkeerd rijden, na de rare slinger waarbij je weer westwaarts reed, daarna moest je linksaf maar een aantal reden rechtdoor.![]()
Heb je nog meegedaan in Enschede? Ik was zelf helaas verhinderd.Proeme schreef: ↑zo 05 maart 2023 15:04iemand ervaring met wintertriathlons in de regen?
Als je nat bent en dan nog moet schaatsen, dat lijkt me erg naar (koud!). Maar om nou aan de rand van het ijs me te gaan staan omkleden lijkt me ook niet alles...
regenjas, overschoenen, etc voor op de fiets heb ik allemaal al wel bedacht. Ik maak me wat zorgen om de broek.
Maar veel erger: hardlopen met regenjas, overschoenen etc... dat lijkt me niet erg fijn
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast