Even mijn bewijs van deelname in CT WT tenue
Hier Paul zich waarschijnlijk klaarmakend voor zijn start bij het zwembad.
Dan heb je inderdaad hard gefietst. Zag dat je een minuutje sneller was dan overall nr 2 PvG te Z. En dat is al 25 jaar mijn vaste zondagfietsmaatje en die kan best wel hard fietsen. Ook sneller dan Rene Poppe die ook niet stil staat. Maar ja die loopt dan wel vreselijk hard.pct schreef:KICK!
Fietstijd over 42km 1:03:48, dat was ruim de snelste tijd van alle deelnemers en hiermee was ik opgeklommen tot de 12e plaats![]()
Ik heb niet de indruk dat ik teveel heb gegeven tijdens het fietsen. Sterker nog, ik heb hier en daar nog wat tips gegeven aan andere deelnemers, goed zitten drinken etc. Ik had dieper kunnen gaan...Mac944 schreef:
Heb je de indruk dat je tijdens het fietsen teveel hebt gegeven wat ten koste ging van het lopen? Een minuutje fietstijd investeren in 3 minuten looptijd is natuurlijk voor je overall tijd slim (maar dan heb je niet meer de snelste bikesplit).
Ik blijf hoeden uitdelen deze week! Maar chapeau dusMac944 schreef:Afgelopen zaterdag heb ik de halve Ironman van Mallorca gedaan (in CTWT tenue), zie hier mijn verslagje:
http://www.amstelracing.nl/?p=623#more-623
Mooi verslag.Mac944 schreef:Afgelopen zaterdag heb ik de halve Ironman van Mallorca gedaan (in CTWT tenue), zie hier mijn verslagje:
http://www.amstelracing.nl/?p=623#more-623
Das een flinke verbetering Niconicov schreef:Afgelopen weekend mijn 2e kwart gedaan. Op allen onderdelen beter dan vorige keer, als was ik nog steeds als een van de laatste uit het water. Fietsen ging zoals verwacht/gehoopt beter dan vorige keer en ook het lopen ging (onverwacht) beter. Nog geen officiele uitslag, maar de eindtijd zat nu rond de 2:23:30.
Vanaf nu gaat de focus voorlopig weer even op het fietsen.
Ik ben van plan om sowieso met sokken aan te gaan lopen en twijfel of ik ze in de t1 of t2 wissel al aandoe. Natte voeten en sokken aandoen is niet ideaal. Ik denk dat ik ze dan maar voor t2 klaar leg. (Maakt in mijn geval ook veel uit. Bij de triatlhon Huizen zijn t1 en t2 op verschillende locaties, moet dus vooraf een keuze gemaakt hebben...)Mac944 schreef:... Wisselen is een kwestie van ervaring en oefenen, daar kan je zeker bij de kortere triathlons inderdaad veel tijd goedmaken. Fietsschoenen op de pedalen in T1 en op je pedalen laten zitten naar T2 en zonder sokken fietsen en lopen schelen veel tijd. ...
Ik loop zelf altijd met sokken bij triathlons verder dan OD, 10km lukt wel zonder sokken. Op de fiets heb ik Specialized Trivent schoenen die comfortabel zijn zonder sokken. Je zou theoretisch 2 paar sokken kunnen meenemen en de beslissing in T1 kunnen nemen, maar ik wil bij het wisselen door mijn routine heengaan en zo min mogelijk willen nadenken.spokes schreef:Ik ben van plan om sowieso met sokken aan te gaan lopen en twijfel of ik ze in de t1 of t2 wissel al aandoe. Natte voeten en sokken aandoen is niet ideaal. Ik denk dat ik ze dan maar voor t2 klaar leg. (Maakt in mijn geval ook veel uit. Bij de triatlhon Huizen zijn t1 en t2 op verschillende locaties, moet dus vooraf een keuze gemaakt hebben...)Mac944 schreef:... Wisselen is een kwestie van ervaring en oefenen, daar kan je zeker bij de kortere triathlons inderdaad veel tijd goedmaken. Fietsschoenen op de pedalen in T1 en op je pedalen laten zitten naar T2 en zonder sokken fietsen en lopen schelen veel tijd. ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten