Volgens mij was Maarten daar ook.
Dank je!Proeme schreef: ↑ma 27 september 2021 21:25goed bezig hoor!
er zijn natuurlijk weinig triatlons geweest de afgelopen 1,5 jaar. Maar ik heb binnenkort weer een wintertriatlon op de planning staan. In Groningen
En stiekem kijk ik al naar de wintertriatlon van Enschede van maart 2022. Ik zou in 2020 meedoen. Was het eerste weekend dat dingen niet meer mochten. In 2022 alsnog voelt dan toch als een mijlpaal ofzo.
Klopt, niet in CTWT-tenue (dat er ook als trisuit erg strak uitziet, Arno was ook goed herkenbaar) maar in de kleding van mijn triathlonvereniging IZGS. Nooit geweten dat je zo leuk kan fietsen in de omgeving van Hoorn. En zo ongemerkt was dit alweer de zesde triathlon van het seizoen, over een kleine maand doe ik alleen nog de hele Ironman in Cascais. Wintertriathlon lijkt me ook wel eens geestig, maar mijn schaatsen is nog slechter dan mijn zwemmen.
Langlaufen ga ik niet aan beginnen. Weet sowieso nog niet of ik naar de Weissensee ga voor natuurijs. Wellicht wordt het Zweden.arnofiets schreef: ↑di 28 september 2021 09:09Dank je!Proeme schreef: ↑ma 27 september 2021 21:25goed bezig hoor!
er zijn natuurlijk weinig triatlons geweest de afgelopen 1,5 jaar. Maar ik heb binnenkort weer een wintertriatlon op de planning staan. In Groningen
En stiekem kijk ik al naar de wintertriatlon van Enschede van maart 2022. Ik zou in 2020 meedoen. Was het eerste weekend dat dingen niet meer mochten. In 2022 alsnog voelt dan toch als een mijlpaal ofzo.
Ik ga me ook opgeven voor wintertriatlon Groningen, misschien kom ik je daar tegen? Ook wintertriatlon Leeuwarden en Enschede staan in de planning en héél misschien de wintertriatlon op de Weissensee (moet ik nog wel leren langlaufen....).
oh... deze belofte was ik totaal vergeten en ik zie hem nu terug nu het te laat is...
12 februari Leeuwarden
En dan begint het pas
Ah, jij deed ook mee. Ik weet niet precies hoe je eruit ziet, dacht dat je met de kwart meedeed, net als ik, riep nog Proeme? naar iemand, maar werd niet begrijpend aangekeken. Was jij dus nietProeme schreef: ↑zo 31 oktober 2021 22:57ja, ik train 1x per week bij de schaatsclub. Maar dat is natuurlijk nog maar net begonnen en het hele vorige seizoen was er geen training door corona.
Dus momenteel ben ik niet zo'n goede schaatser. Maar ik merkte voor corona wel progressie in de lessen. En nu heb ik een nieuwe trainer en die is best wel positief, wat mij ook positief maakt, maar het is nog lang niet wat het wezen moet. Komt wel. Deze trainer zegt: "veel doen, en dan ineens kun je het". Ik vergelijk het daarom wel met autorijden. Daar dacht ik dat ik het nooit zou leren en toen ineens ging het goed en was het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
In de training schaats ik ook wel beter dan ik gisteren deed. Maar dan heb ik geen 5 kwartier andere sport in de benen als ik begin met schaatsen
12 februari Leeuwarden
19 maart Enschede
haha
nietjes!
herinner me even dat ik dan wél mijn CTWT-shirt aan doe.
De nieuwe. En ja, weer de sprint.
ja, dat wil ik ook wel weten... Had zelf geen fotograaf bij me. Heb wel verschillende fotografen zien staan (met hesje, dus dat was vermoedelijk van de organisatie) en volgens mij ben ik een paar keer vol in beeld genomen, dus ik zou ze ook graag zien...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast