gefeliciteerd met het goede nieuws Harm Jan
Het was een mooie dag. Gelukkig weinig regen. En voor de regen die er wel was: gelukkig kon ik het lange-mouw-shirt van Edwin lenen. Mijn windstopper (die ook vaak dienst doet als regenjas) lag nog thuis...
warmfietsen op de Loorberg, daarna meteen ook weer stilzitten voor vlaai ("het is nu nog droog, als we nat zijn geregend wil je niet meer stilzitten"). Vervolgens 1x gezamenlijk het rondje Camerig en in de wedstrijd reed ik hem nog 2x + Camerig op. Aan het eind van de tweede ronde kwam Pleun me op een ronde zetten. Vlak onder de top. Grappig, want dat had ik onderweg ook uitgerekend. Dat klopte mooi
Op de top van de Camerig was ik nog niet helemaal op, maar ik twijfelde over nog een ronde. Ik wist eigenlijk wel dat ik op de Wolfhaag al spijt zou krijgen van een extra ronde. Dus omgedraaid en afgedaald naar Buitenlust, waar Arthur al een plekje had veroverd (maar hij had al wel een ronde meer gereden dan ik). Achteraf had ik misschien een klein ander lusje moeten verzinnen. Iets van 10km ipv 20km. Goed, met Arthur in Buitenlust zitten was ook gezellig. Toen de rest er ook was nog even lekker wat gegeten met z'n allen.
Maar na dat uur rust was ik minder moe dan de mannen die meer gereden hadden én minder rust hadden gehad. Dus toen zij om de Gulperberg heen stuurden, ben ik nog maar even naar boven geknald. Bloedsmaak in de bek boven. Heerlijk slot van een mooie dag!
Volgend jaar weer met 20 deelnemers?