12 september 2021: Camerig Classic

Alle informatie over Cycling Team WielerToerist
Ariën
Aluminium Racefiets
Fiets: Pinarello Paris
CTWT-lid: Ja

Re: 12 september 2021: Camerig Classic

Bericht door Ariën » ma 13 september 2021 20:51

"Vertrekken maar jongens!" roept Alwin. "De wedstrijd is drie rondes + de vierde klim van de Camerig, finish op de top". Ik schakel bij en schiet in gang. Volle bak de Camerig op en dan maar zien waar het schip strandt. Hijgend als een postpaard trek ik me wiegend omhoog. Toch maar wat terugschakelen, want dit is echt wat te gek. Ik bereik Buitenlust, waar het afvlakt en schakel weer wat bij. Ik ben nog steeds niet bij mijn kladden gegrepen. Na het korte stuk omlaag de bocht naar links en weer klimmen. Terug in het ritme. Ik werp een korte blik naar achteren en zie beweging. Even later schieten Wesley en Geert me voorbij. Aanhaken is volstrekt geen optie, ze fietsen gedecideerd van me weg. Door dus, in het eigen ritme, zo hard mogelijk. Dat gaat goed. De benen houden het en het ritme blijft. Pas op de top word ik opnieuw bijgehaald, door Tom en Ronald. Aanhaken nu! Dat gaat bijna mis omdat ik bij het opschakelen mijn ketting over het buitenblad gooi, gelukkig door voorzichtig terugschakelen opgelost en aanhaken. Op de afvlakkende top bepalen zij het tempo en rij ik in het laatste wiel. Nu zo lang mogelijk bijblijven en zorgen dat er niets meer van achteren terugkomt.

In de afzink van de Camerig pak ik de kop om in eigen tempo te dalen. Vervolgens het altijd lastige stijgende stuk via de Schuttebergsweg en de Gemmenicherweg naar de grens en de afzink naar Gemmenich. Bijblijven is geen probleem. We draaien goed rond. Terug via Sippenaeken is het een kleine aanpassing van de standaardroute vanwege een wegopbreking. Rechtdoor bij Smidsberg over het onverharde stuk is het nog even opletten, linksaf daar dus in plaats van rechts. Opnieuw de Camerig. Ik neem de kop en dat blijft zo tot de top. Voor de tweede keer het lastige klimwerk naar Gemmenich. Ik voel dat ik niet onderdoe als we klimmen en ik me realiseer dat we bijna halverwege zijn. Als we Gemmenich weer indenderen na de afdaling dringt de gedachte zich op: "Ik kan verdoeme gewoon derde worden vandaag". Niet aan denken nu, concentreren. Zolang nog meedoen voor het podium is al meer dan ik vooraf verwachtte.

Ook de derde klim van de Camerig bepaal ik het tempo. Dan voor de laatste keer dat stijgende klotestuk over de Gemmenicherweg naar de Belgische grens. Tom rijd voorop en mijn benen beginnen nu pijn te doen. Maar in de laatste honderden meters neem ik gemakkelijk de kop voordat we de afdaling naar Gemmenich induiken. Het vertrouwen groeit. Ik wil het tempo nu gewoon hoog houden tot de voet van de laatste beklimming van de Camerig.

Eenmaal aan de voet van de Camerig pak ik opnieuw de kop en besluit er zoveel als mogelijk een lange harde slotklim van te maken. Tot Camping Rozenhof hou ik min of meer het tempo van de vorige beklimmingen om me niet over de kop te rijden. Dan hoor ik Tom en Ronald achter me iets tegen elkaar zeggen, wat versta ik niet. Kut. Het tempo ligt dus niet hoog genoeg. Nu dan! ALL-IN! ik schakel bij en versnel van kop af. Volle bak en zien wat de schade is. Vlak voor Buitenlust zie ik dat ik een klein gaatje heb. Euforie! Stampen! Gaan! Bij de afzink halverwege de Epenerbaan bid ik dat mijn ketting er niet opnieuw afvliegt als ik naar het buitenblad schakel. Achter me hoor ik niets. Tempo vasthouden nu. Op het rechte iets afvlakkende stuk na parkeerplaats Epenerbaan en richting de laatste bocht naar rechts kijk ik om. De weg is leeg, totdat ik niet meer kan kijken en de weg afbuigt. Met kippenvel draai ik door de laatste bocht. Het podium ligt voor het grijpen! De laatste stijgende meters richting de kruising bij het Hijgend Hert en de finish van de Camerig Classic. Ik kijk nog eens om. De weg is leeg. Mijn vreugdekreet moet tot in Vijlen te horen zijn geweest. Derde! Ongelofelijk! Blij en trots met brons :D

1) Felicitaties aan Wesley voor de tweede gouden spaak op rij. De vorige twee jaar geleden, voelt door corona als veel langer geleden. Ook felicitaties aan Geert voor de tweede plaats. De strijd om de gouden spaak voltrok zich ver voor me.

2) Dank aan Tom en Ronald voor de samenwerking in de achtervolgende groep en de strijd om plek 3. It was a fair battle.

3) Veel dank aan Alwin voor opnieuw een vlekkeloze organisatie. Dank aan het bestuur voor het mogelijk maken van dit mooie evenement.

4) Dank aan iedereen die er bij was, voor het gezelschap van en naar de wedstrijd, de vlaai en het eten na afloop.
Alwin schreef:
ma 13 september 2021 08:48
De aanloop naar de Camerig was dit keer via de gemakkelijke route. Niet de mooiste maar zo bleef alles wel mooi bij elkaar en gaf het gelegenheid tot bijkletsen. Ik vond het prettig maar als de meningen anders zijn hoor ik het graag.
Gelet op het evenement, de Camerig Classic, is deze aanloop wat mij betreft voor herhaling vatbaar: Geen hollen en stilstaan, geen wachten, geen lege bidonnen en verspilde energie, maar in een kleine 40 minuten op het gemak naar het vreetplein / annex de voet van de Camerig en dan ook nog lekker bijkletsen. Eenmaal aan de voet van de Camerig na de geneutraliseerde gezamenlijke ronde kan iedereen alsnog zijn eigen plan trekken, wat zo te lezen ook bij iedereen prima gelukt is.

Edit 1: Heftig verhaal Martin Kuijten, je gezondheid wist ik, maar van je moeder niet. Sterkte met het verlies en het verdere herstel, fijn je weer op de fiets te zien :oke:

Edit 2: Dank aan Geert voor het aanmaken van het Strava-segment. Helaas staat mijn eerste rondje er niet op, omdat ik pas nadat ik ging zitten bij de demarrage bij de start mijn rit aanzette, ongeveer twee- tot driehonderd meter na de start denk ik. Maar mijn tijd van ronde 1 is gelijk aan die van Tom en Ronald, het gemiddelde van 30,5 km/u na ronde 1 kan ik me nog herinneren van op mijn Wahoo voor de start van de tweede klim.
Laatst gewijzigd door Ariën op ma 13 september 2021 21:31, 2 keer totaal gewijzigd.
T = 150

Kluus
Kinderfiets
Fiets: Specialized Tarmac

Bericht door Kluus » ma 13 september 2021 21:03

Je staat wel bij het "gehele" segment, dus dat startpunt klopt wel (of is hij daar wat meer vergevend omdat dat een langer segment is?). Ik zal eens kijken of ik het ronde-segment nog iets kan aanpassen...

Edit: Ok, done, misschien moet je nog even op "Refresh Activity Achievements" klikken ofzo...

Ariën
Aluminium Racefiets
Fiets: Pinarello Paris

Bericht door Ariën » ma 13 september 2021 21:16

Kluus schreef:
ma 13 september 2021 21:03
Je staat wel bij het "gehele" segment, dus dat startpunt klopt wel (of is hij daar wat meer vergevend omdat dat een langer segment is?). Ik zal eens kijken of ik het ronde-segment nog iets kan aanpassen...
Ik zag het, ik denk dat hij bij de wedstrijd als geheel inderdaad wat meer vergevend is vanwege de lengte van het segment. Aanpassen is leuk :oke: , maar hoeft niet hoor als het teveel werk is, had ik zelf maar op moeten letten en meteen voor vertrek al op "start" moeten drukken. :D Volgens mij drukte ik op start bij de eerste flauwe bocht naar rechts, dus stukje voor de eerste scherpe bocht-naar-links-met-mooi-uitzicht-naar-rechts

Edit, ik sta er nu ook bij het ronde-segment tussen, dankjewel! :oke:
Laatst gewijzigd door Ariën op ma 13 september 2021 21:36, 1 keer totaal gewijzigd.
T = 150

who cares
Prince of Spain
Fiets: Ridley Noah Fast ESP

Bericht door who cares » ma 13 september 2021 21:27

Ariën schreef:
ma 13 september 2021 20:51

Edit 1: Heftig verhaal Martin Kuijten, je gezondheid wist ik, maar van je moeder niet. Sterkte met het verlies en het verdere herstel, fijn je weer op de fiets te zien :oke:
Ik wilde niet 15 keer het verhaal vertellen , dus daarom maar in het CC topic. Martin G had ik al summier ingelicht bij mijn opgave voor deelname.

We kunnen er mee leven aangezien ze het wel gezien had met de beperkingen die ze al had , slecht zien , slecht horen en alles niet meer goed opnemen door hersenen omdat de connectie van zien / horen niet synchroom meer liep waardoor ze niet alles meer goed begreep. De1e klap was het overlijden van haar man , mijn vader. De 2e was het overlijden van haar laatste zus vorig jaar eind april in het verzorgingstehuis door COVID-19 en de laatste klap was de dood van 1 van haar Petekinderen op 51 jarige leeftijd , een zoon van haar laatste levende zus. Ze wilde niet naar een verzorgingstehuis , mbt de val zeiden we dat als ze zelfstandig kon lopen , wat gezien de resultaat van die val wel haast onmogelijk was ze naar huis kan . Maar eigenlijk was dat niet in staat , dus zou het een verzorgingstehuis worden. Dat alles is allemaal niet uitgekomen , niet naar huis en ook geen verdere leven in een verzorgingstehuis in de buurt. Het is altijd te vroeg , maar ze is rustig ingeslapen zonder pijn aan haar gezicht te zien.Ze was het de laatste tijd haar huidige toestand al zat. Het jammere is dat we niet bij haar overlijden aanwezig waren , ze piepte er ineens vandoor.
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

Proeme
Carbon Racefiets

Bericht door Proeme » ma 13 september 2021 21:58

Alexander schreef:
ma 13 september 2021 20:05
Alwin schreef:
ma 13 september 2021 19:31
Proeme schreef:
ma 13 september 2021 14:03
haha, ja, dat was een raar moment. Ik heb echt niet gemerkt dat we ze voorbij gereden zijn. Ik probeerde alleen maar het gat naar jou dicht te rijden...
De groep was in Gemmenich iets te ver doorgereden en stond op ons te wachten. Wij sloegen direct rechtsaf waardoor zij in de achtervolging moesten. Geen probleem voor hun natuurlijk........
Komt wellicht omdat vorig jaar dat stukje weg voor de kerk afgesloten was.
zou kunnen. Ik heb ze niet zien staan en weet eigenlijk nog steeds niet waar ze nou stonden... :oeps:

Proeme
Carbon Racefiets

Bericht door Proeme » ma 13 september 2021 22:00

who cares schreef:
ma 13 september 2021 20:11
Hoi Iedereen bedankt voor de gezelligheid en applaus voor de organisatie.

MIjn deelname stond lang op nee, dat vanwege de gezondheid van mijn 90 jarige moeder. Ze was de laatste weken al zwak op haar benen door het vocht dat ze vast hield. Een week of 6 geleden kreeg ze een blaasontsteking en kort daarop een longontsteking. Daar was ze bijna van verlost toen ze 's avonds de balans op haar slaapkamer verloor en ze viel. Daarbij brak ze haar rechterpols en rechterschouder. Door dat kwam ze naar haar ziekenhuis bezoek terecht in een Kort duur Verblijf kamer om daar van te herstellen. Op de 27e werd er bloed afgenomen en kwam de huisarts de uitslag vertellen. Daar bleek haar nierfunctie nog 10 % te zijn en had ze nog steeds wat vocht achter de longen. In samenspraak met de huisarts zouden we een ziekenhuisopnamebeslissing over het weekend tillen. Mijn zus heeft daarna 's avond nog een goed gesprek gehad en foto's uit haar leven bekeken en was ze vrij opgewekt. Ze is daarna naar huis gegaan. De volgende dag heeft de verpleging haar gewassen , aangekleed . Haar in een fysiorolstoel geplaatst die je kunt kantelen. Ze hebben haar een boterham en koffie voor haar neergezet en om 09.30 uur verlaten om verder met de verpleging van anderen verder te gaan. Mijn oudste broer kwam een uur later binnen en riep naar haar , maar ze antwoordde niet en toen hij haar zag en voelde ze al redelijk koud aan , dus is ze vlak nadat de verpleegsters weg waren rustig ingeslapen. Het is jammer dat we niet bij haar waren toen het gebeurde , maar ze is tenminste vredig ingeslapen zonder echt pijn te hebben geleden aan haar gezicht te zien.

Ze is nu weer herenigd met haar man ( 3,5 geleden overleden en in haar graf bijgezet en samen liggend in een graf langs haar ouders ) en met haar ouders , broers en zussen.

Dit fietsuitje was dan ook een afleiding van de laatste 6 weken.
oh, gecondoleerd!

fijn dat we je wat afleiding konden geven

Proeme
Carbon Racefiets

Bericht door Proeme » ma 13 september 2021 22:02

Kluus schreef:
ma 13 september 2021 20:27
dus wij stonden inderdaad even voorbij het kruispunt te wachten en zagen de rest toen de "Rue des Ecoles" in vliegen
ah, inderdaad vanwege de afsluiting van 2 jaar geleden dus.

Geer
Carbon Racefiets
Fiets: Ja

Bericht door Geer » di 14 september 2021 07:27

Jemig Martin. Gecondoleerd!
Biologisch

Pino
Carbon Racefiets

Bericht door Pino » di 14 september 2021 07:58

Wat een verhaal! Sterkte, Martin.
Iedere dag prijs ik me gelukkig geen grote problemen te hebben.
(traag, vet en niet waterbestendig zijn geen problemen)

Al degenen met ellende wens ik sterkte toe!
Afbeelding

ROnbrug
Alu Racefiets met Carbon achtervork
Fiets: Isaac Meson Di2

Bericht door ROnbrug » di 14 september 2021 08:17

Heel veel sterkte, Martin. Heb zondag genoten van de hele dag. Top weer, top gezelschap en top geregeld.

Alwin
Moderator
Fiets: Look 675
Contacteer:

Bericht door Alwin » di 14 september 2021 08:24

Sterkte Martin. Hopelijk heeft zondag je even kunnen afleiden.
Op naar de Velomediane!

Bas
Moderator
Fiets: Dedacciai Nerissimo
Contacteer:

Bericht door Bas » di 14 september 2021 09:46

who cares schreef:
ma 13 september 2021 20:11
Hoi Iedereen bedankt voor de gezelligheid en applaus voor de organisatie.

MIjn deelname stond lang op nee, dat vanwege de gezondheid van mijn 90 jarige moeder. Ze was de laatste weken al zwak op haar benen door het vocht dat ze vast hield. Een week of 6 geleden kreeg ze een blaasontsteking en kort daarop een longontsteking. Daar was ze bijna van verlost toen ze 's avonds de balans op haar slaapkamer verloor en ze viel. Daarbij brak ze haar rechterpols en rechterschouder. Door dat kwam ze naar haar ziekenhuis bezoek terecht in een Kort duur Verblijf kamer om daar van te herstellen. Op de 27e werd er bloed afgenomen en kwam de huisarts de uitslag vertellen. Daar bleek haar nierfunctie nog 10 % te zijn en had ze nog steeds wat vocht achter de longen. In samenspraak met de huisarts zouden we een ziekenhuisopnamebeslissing over het weekend tillen. Mijn zus heeft daarna 's avond nog een goed gesprek gehad en foto's uit haar leven bekeken en was ze vrij opgewekt. Ze is daarna naar huis gegaan. De volgende dag heeft de verpleging haar gewassen , aangekleed . Haar in een fysiorolstoel geplaatst die je kunt kantelen. Ze hebben haar een boterham en koffie voor haar neergezet en om 09.30 uur verlaten om verder met de verpleging van anderen verder te gaan. Mijn oudste broer kwam een uur later binnen en riep naar haar , maar ze antwoordde niet en toen hij haar zag en voelde ze al redelijk koud aan , dus is ze vlak nadat de verpleegsters weg waren rustig ingeslapen. Het is jammer dat we niet bij haar waren toen het gebeurde , maar ze is tenminste vredig ingeslapen zonder echt pijn te hebben geleden aan haar gezicht te zien.

Ze is nu weer herenigd met haar man ( 3,5 geleden overleden en in haar graf bijgezet en samen liggend in een graf langs haar ouders ) en met haar ouders , broers en zussen.

Dit fietsuitje was dan ook een afleiding van de laatste 6 weken.

Voor mezelf ging het beter dan verwacht , alleen mis de oude kracht van voor mijn ongeluk 4 jaar geleden. Door 2 slecht heupen , artrose , waarvan de rechtste een halfjaar geleden vervangen is door een THP en 1,5 jaar maar 60 km gefietst te hebben tot ik weer mocht/kon fietsen ( de rechter heup gaf gewoon geen fijn gevoel om te fietsen wat nu wel weer is , maar mijn linkerheup nu op het programma staat in de komende weken). Dus hopelijk zo snel mogelijk zodat het echte werk in 2022 weer opgebouwd kan worden. We zien wel welk niveau ik nog haal , jaren opbouw is vlug weg als je weinig doet / kunt met de benen.

Het is nu alles een plaatsje geven en verder gaan met mijn leven zonder ouder maar wel met 2 broers en 1 zus.

Groeten Martin Kuijten
Gecondoleerd Martin, heel veel sterkte met dit verlies.

Ik hoop dat de operatie van de linker heup voorspoedig verloopt en dat je t.z.t. voor je gevoel weer op een niveau kunt fietsen dat voldoening geeft. Het is fijn om te lezen dat een verenigingsactiviteit je plezier en afleiding geeft.
Querer es poder

Harm Jan
Carbon Racefiets
Fiets: Cube Peloton
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » di 14 september 2021 09:47

Ook voor mij was de Camerig Classic vooral een alternatieve. Na mijn heftige periode de afgelopen weken, met een hartstilstand (2 keer) op 29 juni en het plotselinge overlijden van mijn vader op 7 augustus, had ik wel geteld twee keer een half uurtje op de JetBlack gezeten. Maar dat mocht de pret niet drukken, ik kom niet om te winnen, maar ik kwam om te genieten van de omgeving (en het lekkere eten) en de gezelligheid, vooraf, achteraf en tijdens. En dat heb ik gedaan, met de wetenschap dat er een vrouw thuis zit die het moeilijk vindt om me te laten gaan, die ook nog eens hormonen tot de max heeft met 32 weken zwangerschap was ik blij even rust te hebben :lol:

Anderhalve week geleden mijn fiets laten afstellen op basis van de fietsmeting en zondag lekker fietsen. Ik ben met het rustig opbouwen in mijn achterhoofd ben ik met de auto naar het parcours gereden, bij Epen de groep opgewacht en het SUST rondje kon ik wonderwel redelijk goed meerijden. Toch heb ik na de SUST nog de Camerig omhoog gereden, samen met Martin gekeken of er ruimte was bij het Hijgende Hert, maar al snel besloten om via Vijlen weer terug te fietsen naar Buitenlust halverwege de Camerig.

Erg genoten van weer buiten fietsen, goed om mensen weer te zien en Martin bedankt voor het gezelschap tijdens de lunch.

Al met al ben ik vooral blij, de komende weken fietsen kan zomaar weer minder worden door het aankomende vaderschap, maar ik ben er van overtuigd dat ik ben gestart met het leggen van een nieuwe basis.

Organisatie bedankt voor de goede zorgen en Routz.nl voor het mogelijk maken van de dag!
Be someone who makes you happy.

Alexander
Prince of Spain
Fiets: Bianchi Via Nirone

Bericht door Alexander » di 14 september 2021 13:45

Kluus schreef:
ma 13 september 2021 20:27
Zeker een geslaagde dag, rustig naar de Camerig rijden en lekker het rondje voorverkennen. Bij Gemmenich was er inderdaad wat verwarring in onze groep omdat de route de vorige keer blijkbaar niet over de "Rue des Ecoles" ging (later bleek dat deze toen was afgesloten) maar dit er nu wel logischer uit zag. Het was toch een goed moment om even te verzamelen dus wij stonden inderdaad even voorbij het kruispunt te wachten en zagen de rest toen de "Rue des Ecoles" in vliegen, dat was dus de juiste route. Kuttingerweg bleek open te liggen en na het uit te proberen niet echt veilig te berijden waarna we met zijn allen hebben afgesproken om over de Smidsberg verder af te dalen tijdens de wedstrijd rondjes, ook niet verhard, maar wel een "fatsoenlijke" gravelweg in plaats van de hopen los zand op die Kuttingerweg. Tot slot besloot Alwin (volgens mij? ;-)) om met het oog op de tijd voor 3,5 rondje te gaan met de finish op de top van de Camerig bij de kruising en toen konden we gaan!
Vorig jaar hadden we dus een Rue Sandberg als alternatieve route en dit jaar dus letterlijk een zandberg en daardoor een alternatieve route.

Overigens staat de bocht bij de Kuttingerweg bekend als de Ekko-bocht, bij de eerste editie kukelde hij hier over de heg.
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.

Jan Willem
Carbon Racefiets

Bericht door Jan Willem » di 14 september 2021 13:49

Nog gecondoleerd Martin!

En gefeliciteerd Harm Jan met het aankomende vaderschap! Fietsen als vader kan prima, maar vergt wel iets meer planning ;-)

Proeme
Carbon Racefiets

Bericht door Proeme » di 14 september 2021 14:32

Alexander schreef:
di 14 september 2021 13:45
Overigens staat de bocht bij de Kuttingerweg bekend als de Ekko-bocht, bij de eerste editie kukelde hij hier over de heg.
moet jij niet eens een boek gaan schrijven/uitbrengen met van elke straathoek het bekende CTWT-verhaal?

Geer
Carbon Racefiets

Bericht door Geer » di 14 september 2021 15:19

Harm Jan schreef:
di 14 september 2021 09:47
Ook voor mij was de Camerig Classic vooral een alternatieve. Na mijn heftige periode de afgelopen weken, met een hartstilstand (2 keer) op 29 juni en het plotselinge overlijden van mijn vader op 7 augustus, had ik wel geteld twee keer een half uurtje op de JetBlack gezeten. Maar dat mocht de pret niet drukken, ik kom niet om te winnen, maar ik kwam om te genieten van de omgeving (en het lekkere eten) en de gezelligheid, vooraf, achteraf en tijdens. En dat heb ik gedaan, met de wetenschap dat er een vrouw thuis zit die het moeilijk vindt om me te laten gaan, die ook nog eens hormonen tot de max heeft met 32 weken zwangerschap was ik blij even rust te hebben :lol:

Anderhalve week geleden mijn fiets laten afstellen op basis van de fietsmeting en zondag lekker fietsen. Ik ben met het rustig opbouwen in mijn achterhoofd ben ik met de auto naar het parcours gereden, bij Epen de groep opgewacht en het SUST rondje kon ik wonderwel redelijk goed meerijden. Toch heb ik na de SUST nog de Camerig omhoog gereden, samen met Martin gekeken of er ruimte was bij het Hijgende Hert, maar al snel besloten om via Vijlen weer terug te fietsen naar Buitenlust halverwege de Camerig.

Erg genoten van weer buiten fietsen, goed om mensen weer te zien en Martin bedankt voor het gezelschap tijdens de lunch.

Al met al ben ik vooral blij, de komende weken fietsen kan zomaar weer minder worden door het aankomende vaderschap, maar ik ben er van overtuigd dat ik ben gestart met het leggen van een nieuwe basis.

Organisatie bedankt voor de goede zorgen en Routz.nl voor het mogelijk maken van de dag!
Gecondoleerd.
En.
Gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap. Wat liggen verdriet en geluk soms zo dichtbij.

Fijn dat je weer kan fietsen maat. Hopelijk zien we mekaar snel weer tijdens een rondje. Eigenlijk zouden we even een reünie van groepje 3 moeten organiseren nu Martin ook weer mobieler wordt!
Biologisch

Geer
Carbon Racefiets

Bericht door Geer » di 14 september 2021 15:20

En alle deelnemers en winnaars van harte. Fijn dat het een mooie dag was. Het is jullie allen gegund.
Biologisch

Alwin
Moderator
Fiets: Look 675
Contacteer:

Bericht door Alwin » do 16 september 2021 14:13

Gefeliciteerd en gecondoleerd Harm-Jan. Mooi dat je er bij was. Geldt ook voor jou Martin. We hadden zondag al even gesproken maar nogmaals gecondoleerd.
Op naar de Velomediane!

Harm Jan
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » vr 17 september 2021 08:27

Het zijn voor mij dubbele tijden, maar ik wil ook vooruit blijven kijken. Ik vond het mooi om even weer bij een evenement aan te kunnen haken

Harm Jan
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » vr 17 september 2021 08:32

Jan Willem schreef:
di 14 september 2021 13:49
Nog gecondoleerd Martin!

En gefeliciteerd Harm Jan met het aankomende vaderschap! Fietsen als vader kan prima, maar vergt wel iets meer planning ;-)
Zeker kan dat gecombineerd worden, mijn vriendin roept nu al dat ik moet blijven fietsen. Vandaar ook het cadeau van de handgemaakte fiets denk ik. Ze wil liever dat ik gewoon weg ben :lol:
Geer schreef:
di 14 september 2021 15:19
Harm Jan schreef:

Gecondoleerd.
En.
Gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap. Wat liggen verdriet en geluk soms zo dichtbij.

Fijn dat je weer kan fietsen maat. Hopelijk zien we mekaar snel weer tijdens een rondje. Eigenlijk zouden we even een reünie van groepje 3 moeten organiseren nu Martin ook weer mobieler wordt!
Lijkt me prima volgend jaar. Als Martin ook de andere heup op orde heeft.

Alexander
Prince of Spain
Fiets: Bianchi Via Nirone

Bericht door Alexander » vr 17 september 2021 09:04

Harm Jan schreef:
vr 17 september 2021 08:32

Dan krijgt ie het op zijn heupen :lol:
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.

Jan Willem
Carbon Racefiets

Bericht door Jan Willem » vr 17 september 2021 09:28

Harm Jan schreef:
Jan Willem schreef:
di 14 september 2021 13:49
Nog gecondoleerd Martin!

Zeker kan dat gecombineerd worden, mijn vriendin roept nu al dat ik moet blijven fietsen. Vandaar ook het cadeau van de handgemaakte fiets denk ik. Ze wil liever dat ik gewoon weg ben :lol:
Geer schreef:
di 14 september 2021 15:19
Harm Jan schreef:

Gecondoleerd.
En.

Je kan beter af en toe weg zijn op de fiets en vrolijk thuiskomen, dan de hele tijd thuis zijn en chagrijnig zijn.
Wat bij mij het beste werkt is een vast moment hebben om te fietsen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Harm Jan
Carbon Racefiets
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » vr 17 september 2021 09:44

Alexander schreef:
vr 17 september 2021 09:04
Harm Jan schreef:
vr 17 september 2021 08:32

Dan krijgt ie het op zijn heupen :lol:
Zou mooi zijn als jij dat ook eens kreeg en mee ging fietsen ;)

Volgens jaar Camerig zet die maar vast in je agenda :)

MEG
Moderator
Fiets: Red Bull Pro SL 300

Bericht door MEG » vr 17 september 2021 10:04

Nog even wat korte mededelingen ter afsluiting.

1. Allereerst iedereen van harte bedankt voor de komst. In het bijzonder Harm Jan en Martin die ondanks verschillende tegenslagen toch acte de préséance gaven.
2. Verder willen we ook Routz (www.routz.nl) bedanken die door middel van een sponsorbijdrage de Camerig Classic dit jaar mede mogelijk heeft gemaakt.
3. Het was jammer dat enkele mensen gedwongen waren om op het laatste moment af te zeggen. We konden op zo'n korte termijn niet meer annuleren, waardoor we gewoon voor alle mensen hebben betaald.
4. Als Pleun terug is van vakantie, zal hij de deelnemers een rekening sturen voor de eigen bijdrage van 5 euro.
5. De Camerig Classic zal in 2022 worden gehouden op zondag 17 september. Dat mag ik eigenlijk niet zeggen, want het programma 2022 is nog niet openbaar, maar toevallig heb ik inside informatie. ;-)

Plaats reactie