CTWT Trainingsweekend 17 - 20 maart 2023

Alle informatie over Cycling Team WielerToerist
Martinello
Alu Racefiets met Carbon achtervork
CTWT-lid: Ja

Re: CTWT Trainingsweekend 17 - 20 maart 2023

Bericht door Martinello » vr 24 maart 2023 13:55

kaj_666 schreef:
di 21 maart 2023 19:54
Ik heb vanavond even twee streepjes op m'n coronatest gescoord nadat ik me wat grieperig voelde vandaag, geen idee hoe of wanneer ik aangestoken ben, maar mocht dat al even geleden zijn: ik hoop niet dat ik iemand besmet heb dit weekend... Maar mocht je dus klachten ontwikkelen... :oeps:
Heb afgelopen drie dagen een vrij stevige griep gehad dus maar even getest: ook twee streepjes.

concorde

Bericht door concorde » vr 24 maart 2023 22:58

Thierry le Brun schreef:
wo 22 maart 2023 23:11
concorde schreef:
wo 22 maart 2023 20:51
kaj_666 schreef:
di 21 maart 2023 19:54
Ik heb vanavond even twee streepjes op m'n coronatest gescoord nadat ik me wat grieperig voelde vandaag, geen idee hoe of wanneer ik aangestoken ben, maar mocht dat al even geleden zijn: ik hoop niet dat ik iemand besmet heb dit weekend... Maar mocht je dus klachten ontwikkelen... :oeps:
Gelukkig stonden onze bedden 20 cm uit elkaar 🤣👍
Je auto had toch Corona?
Hahaha, maar die heeft de rest niet besmet!😉

who cares
Prince of Spain
Fiets: Ridley Noah Fast ESP

Bericht door who cares » za 25 maart 2023 13:59

Martinello schreef:
vr 24 maart 2023 13:55

Heb afgelopen drie dagen een vrij stevige griep gehad dus maar even getest: ook twee streepjes.
Beterschap.

Symptomen bij mij: Koorts , max 39,7. Nu 37,8, trend dalend. Af en toe licht gesnotter en gehoest. Keel licht gevoelig. Stem is iets aangeslagen. Verder niets geks, alles smaakt en ruikt normaal.
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

Rinus

Bericht door Rinus » zo 26 maart 2023 08:34

who cares schreef:
za 25 maart 2023 13:59

Symptomen bij mij: Koorts , max 39,7. Nu 37,8, trend dalend. Af en toe licht gesnotter en gehoest. Keel licht gevoelig. Stem is iets aangeslagen. Verder niets geks, alles smaakt en ruikt normaal.
Hier geen klachten gelukkig, ondanks bij Martin (Who cares) op de kamer te hebben gelegen.

Voor mij een een leuk en sportief weekendje. Lekker relaxed na enkele drukke periodes mbt nieuwe werk. Organisatie zoals altijd gewoon goed geregeld. Bedankt hiervoor natuurlijk.

Kort btb verhaal zoals Rinus het weekend heeft beleefd:

11.30 uur aankomst. Meeste deelnemers waren er al. Onze 'huisje' was al open en Good Old Who cares had al een kamer/plekje voor me vrij gehouden. Snel omgekleed en oude/nieuwe leden 'de hand geschud'.

Start met 2e groep zoals gewoonlijk half uurtje later dan gepland met rondje Limburg. De 'kopmannen' hadden er zin in dus meteen volle bak voor Rinus :oops: . Bij de eerste serieuze klim zaten we al aan 33 km/u. Niet slecht natuurlijk, maar bovenop deze heuvel was de gehele groep (net als vorig jaar ;-) ) niet meer in zicht.
Door een klein stukje af te snijden kreeg ik groepje 2 op het vlakke in het zicht. Even was het tempo niet zo hoog waardoor ik nog net aan kon haken.
Gelukkig de gehele rit in het wiel kunnen blijven en een leuke middag gehad. Wel vervelend incidentje nog met 'Jezus/Christus' die ff verhaal kwam halen omdat we de verkeersregels aan onze laars lapten volgens hem. Gelukkig bleef de gehele groep en zeker Ronald en Geer rustig waardoor het met een sisser afliep.

2e dag Eifel. Wederom start met 2e groep en lekker droog weer. Eerste drie kilometer was er meteen een lekke band in de groep. Ik besluit met Geer en Arjen op gemak de eerste beklimming te doen en laten ons daarna rustig inhalen door de groep en proberen hier weer aan te haken. Dit lukt aardig.
Bij de langste beklimming van de dag moeten we toch 'lossen'. Thijs (motivator/stimulator) blijft bij mij en Arjen en loods ons naar boven tot op de 'Hoge Veenen'. Bovenop wordt door de groep gewacht en gaan we weer verder. Tot aan de 'Grosse Aussmeisser' gaat het goed en kan ik lekker bij de groep blijven. Na de pauze lekker 'doorgekacheld' richting Schoppem en de beentjes voelden na 100+ km nog redelijk goed.

Als we terug bij het huis zijn kunnen we onder het genot van Belgisch biertje Mathieu van der Poel nog op een weergaloze manier Milaan-San Remo zien winnen.

Na de heerlijke maaltijd, net als de vorige dag verzorgd door 'onze chef-kok' Ronald Brugmans (bij afwezigheid van Eric) in de avond leuke gesprekken met forum leden. Ook 'pool-les' gehad van Edwin en Ronald. Prima dagje dus en nadien als een roosje geslapen.

Zondag was voor mij de bedoeling om nog zo'n honderd kilometer door de Ardennen te fietsen. Door de slechte weersvoorspelling besloten om dit te skippen en lekker kalm aan te doen na voor voor mij 2 pittige trainingsdagen. Lekker nog een paar 'rondjes sauna' gedaan en nog ff 'gebubbeld'.
Spulletjes opgeruimd en daarna richting Brabant zodat ik nog mooi op tijd was om de Formule 1 race te gaan bekijken.

Iedereen bedankt voor dit gezellige weekend :oke:

Proeme
Moderator

Bericht door Proeme » zo 26 maart 2023 15:53

mooi, als die positieve reacties van iedereen :D

mooi zo'n uitgebreider verslag Rinus :oke:

who cares
Prince of Spain

Bericht door who cares » zo 26 maart 2023 18:07

Rinus schreef:
zo 26 maart 2023 08:34
Hier geen klachten gelukkig, ondanks bij Martin (Who cares) op de kamer te hebben gelegen.
We lagen iets van 4 mtr uit elkaar op de kamer, in de jacuzzi zaten we tegenover elkaar.

Afbeelding

Rinus

Bericht door Rinus » zo 26 maart 2023 19:18

who cares schreef:
zo 26 maart 2023 18:07
Rinus schreef:
We lagen iets van 4 mtr uit elkaar op de kamer, in de jacuzzi zaten we tegenover elkaar.
3.80 meter om precies te zijn Martin. En ik had zelf het idee dat je ook steeds dichterbij kwam in de jacuzzi ;-)

who cares
Prince of Spain

Bericht door who cares » ma 27 maart 2023 08:22

Rinus schreef:
zo 26 maart 2023 19:18
En ik had zelf het idee dat je ook steeds dichterbij kwam in de jacuzzi ;-)
Ik denk dat je dat beeld te wijten hebt aan de sauna en de bubbels :twisted:

Afbeelding

vinc
Carbon Racefiets
Fiets: c60|m10|tcx|xtc27.5

Bericht door vinc » ma 27 maart 2023 13:42

Rinus schreef:
who cares schreef:
zo 26 maart 2023 18:07
Rinus schreef:
3.80 meter om precies te zijn Martin. En ik had zelf het idee dat je ook steeds dichterbij kwam in de jacuzzi ;-)

Alexander
Prince of Spain
Fiets: Bianchi Via Nirone

Bericht door Alexander » ma 27 maart 2023 14:28

Ik verbaas me wel over het aantal coronagevallen en de mate van ziek zijn aangezien ik begrepen heb dat merendeel hier gevaccineerd is.
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.

who cares
Prince of Spain

Bericht door who cares » ma 27 maart 2023 19:19

Alexander schreef:
ma 27 maart 2023 14:28
Ik verbaas me wel over het aantal coronagevallen en de mate van ziek zijn aangezien ik begrepen heb dat merendeel hier gevaccineerd is.
Blijf weg met dit.

Afbeelding

kaj_666
Carbon Racefiets
Fiets: Wilier Izoard
Contacteer:

Bericht door kaj_666 » di 28 maart 2023 13:41

Alexander schreef:
Het was je vast niet ontgaan dat vaccineren niet betekent dat je niet meer besmet kunt worden en ook niet dat je dan niet ziek kunt worden. Maar goed, mocht dat je toch ontgaan zijn: bij dezen.

Pino
Carbon Racefiets

Bericht door Pino » di 28 maart 2023 17:20

Pak paracetamolletjes erin… :D
Afbeelding

Harm Jan
Carbon Racefiets
Fiets: St. Joris - Grail
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » wo 29 maart 2023 08:53

kaj_666 schreef:
di 28 maart 2023 13:41
Alexander schreef:
Het was je vast niet ontgaan dat vaccineren niet betekent dat je niet meer besmet kunt worden en ook niet dat je dan niet ziek kunt worden. Maar goed, mocht dat je toch ontgaan zijn: bij dezen.
Please don't.

Laten we dit lekker achterwege laten en het over fietsen hebben :D
Be someone who makes you happy.

gios
Carbon Racefiets
Fiets: Scott Addict 10

Bericht door gios » di 04 april 2023 16:21

Psies. Of over het CTWT Trainingsweekend 2024.

Dat gaat door op 15 t/m 18 maart 2024. Doordat "ons" huis in Schophem al volgeboekt was in de laatste weekenden van maart, wijken we uit naar bekend terrein: Accommodatie Oude/Nieuwe Molen in Sippenaeken. Er is daar ruimte voor 40 personen, genoeg om alle liefhebbers een lekker bed te bieden.
https://www.beaujean-vacances.com/vakan ... ts=0&tcp=0
Questa settimana ho chiamato Enrico!

Alexander
Prince of Spain
Fiets: Bianchi Via Nirone

Bericht door Alexander » di 04 april 2023 17:49

Precies, laten we dan ook afspreken dat we voortaan geen nare reacties meer plaatsen als iemand een andere beslissing maakt.
Je gaat harder fietsen door harder te fietsen.

who cares
Prince of Spain

Bericht door who cares » di 04 april 2023 19:38

Alexander schreef:
di 04 april 2023 17:49
Precies, laten we dan ook afspreken dat we voortaan geen nare reacties meer plaatsen als iemand een andere beslissing maakt.
Voor de laatste keer dan:

Het ging mij erom dat ik jouw reactie nergens voor nodig vond.
Mij interesseert het allang niet meer of je vaccinaties hebt gepakt of niet.
Dat is ieder zijn eigen besluit / keuze.
Het is fijn dat iets gemeld word en mensen dan op de hoogte zijn en dan voor zichzelf kunnen beslissen hoe er mee om te gaan.
Soms moet je ook eens zelf bij jezelf te raden gaan of je zo'n reactie moet plaatsen. Het voegt niets toe.

Einde........
Laatst gewijzigd door who cares op wo 05 april 2023 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Alwin
Moderator
Fiets: Look 675

Bericht door Alwin » di 04 april 2023 21:37

gios schreef:
di 04 april 2023 16:21
Psies. Of over het CTWT Trainingsweekend 2024.

Dat gaat door op 15 t/m 18 maart 2024. Doordat "ons" huis in Schophem al volgeboekt was in de laatste weekenden van maart, wijken we uit naar bekend terrein: Accommodatie Oude/Nieuwe Molen in Sippenaeken. Er is daar ruimte voor 40 personen, genoeg om alle liefhebbers een lekker bed te bieden.
https://www.beaujean-vacances.com/vakan ... ts=0&tcp=0
:oke: Dat komt mij ook goed uit. Mooi doel om naar toe te trainen de komende maanden :D
Op naar de Velomediane!

grinjo
Moderator
Fiets: Scott Foil 10
Contacteer:

Bericht door grinjo » ma 01 mei 2023 09:07

Tijdens het trainingsweekend heeft zich een vervelend incident voorgedaan; Er is een hete pan op het aanrechtblad gezet en hierdoor is schade ontstaan aan dit aanrechtblad. We zijn als vereniging voor deze schade aansprakelijk gesteld maar deze kosten blijken bij de verzekering van de KNWU niet gedekt.

Dit betekent dat de vereniging zelf voor deze kosten zou moeten opdraaien enhet gaat om een fors bedrag. Het zou fijn zijn als we dit via iemand zijn aansprakelijkheids-/reisverzekering zouden kunnen oplossen. Of in ieder geval de kosten voor de vereniging zouden kunnen verlagen. Het zou ons daarbij helpen wanneer we weten wie deze pan op het aanrechtblad heeft gezet zodat we met de verzekering van diegene dit kunnen oplossen.

We zijn als bestuur inmiddels in contact met een verzekeringsagent en begrijpen van deze agent dat het waarschijnlijk met een sisser afloopt mochten we deze aansprakelijkheid op een persoon kunnen verhalen. Uiteraard willen we als vereniging niet iemand op kosten jagen en waar nodig het eigen risico vergoeden.

Ons belangrijkste doel is ervoor zorgen dat de vereniging niet voor alle kosten opdraait. Daarom onze vraag of (mocht degene het opgemerkt hebben) degene die de pan op het aanrechtblad heeft gezet dit aan ons zou willen laten weten; contact@ctwt.nl Dat zou ons als vereniging een hoop geld schelen.

(we zullen dit bericht ook nog even via de mail onder de deelnemers verspreiden)
homo sapiens non urinat in ventum

Plaats reactie