Reacties Cyclobrevet
- Rob T
- Prince of Spain
- Fiets: PITON Scuro RS
- CTWT-lid: Ja
- Contacteer:
Reacties Cyclobrevet
Wat vind jij van het initiatief van CTWT.
- reesbeest
- Carbon Racefiets
- Fiets: Scott CR1 Limited
Re: Reacties Cyclobrevet
Leuk idee inderdaad. Heb me ook aangemeld. Vraagje: bestaat de GF Ardennaise nog wel? Volgens mij is die organisatie redelijk overleden, en de GF dus ook...
- Zef
- Kinderfiets
- Fiets: Canyon Ultimate CF
Geweldig! Ik heb me meteen aangemeld en het geeft weer een nieuwe focus voor de (nu wel) geplande cyclo's!

- Rufio
- Alu Racefiets met Carbon achtervork
- Fiets: Canyon CF SLX Evo
- Contacteer:
Ja en we kunnen denk ik wel fluiten naar ons inschrijfgeldreesbeest schreef:Vraagje: bestaat de GF Ardennaise nog wel? Volgens mij is die organisatie redelijk overleden, en de GF dus ook...

Moet er eigenlijk nog rekening worden gehouden met de 2 wisselende parcoursen per jaar van La Ventoux? Op die manier is bijvoorbeeld de Etape du Tour ook niet echt toepasbaar; zoals reeds is genoemd zijn eventueel La Vaujany, Morzine, Time Megeve en nog aantal Italiaanse wel goede toevoegingen.
Hoewel ik niet van plan ben de komende tijd cyclo's te rijden, vind ik het wel een leuk initiatief! 

- Jan Willem
- Carbon Racefiets
zeer goed initiatief!
wellicht een idee om een mogelijkheid te hebben om een cyclo op de lijst van 20 in te ruilen tegen een andere gelijkwaardige cyclo. Maar hoe dat in de praktijk te toesten/handhaven is dan weer lastig misschien.
wellicht een idee om een mogelijkheid te hebben om een cyclo op de lijst van 20 in te ruilen tegen een andere gelijkwaardige cyclo. Maar hoe dat in de praktijk te toesten/handhaven is dan weer lastig misschien.
- gios
- Carbon Racefiets
- Fiets: Kestrel, GiantCX
Leuk initiatief! Voor mij een stimulans om een extra paar cyclo's te gaan rijden! 

Questa settimana ho chiamato Enrico!
- PrinceHeerlijk
- Carbon Racefiets
- Fiets: C60/Allez Smartweld
Heel leuk en goed idee.
Komt alleen voor mij zo'n 20 jaar te laat, ik mijn cyclo-periode een beetje achter mij liggen.
Andere kant kan het een stimulans zijn er weer eens een paar te rijden.

Komt alleen voor mij zo'n 20 jaar te laat, ik mijn cyclo-periode een beetje achter mij liggen.

Als je niet kunt uitblinken door talent, moet je door inspanning triomferen.
- gios
- Carbon Racefiets
Zout zeker doen. Misschien kun je nog eens prijs rijden. Je bent nu de jongste in je leeftijdscategoriePrinceHeerlijk schreef:Heel leuk en goed idee.![]()
Komt alleen voor mij zo'n 20 jaar te laat, ik mijn cyclo-periode een beetje achter mij liggen.![]()

Vraagje: Wat is Barema?
Nog een: Waar kan ik zien wie welke cyclo geclaimd heeft?
- kaj_666
- Carbon Racefiets
- Fiets: Wilier Izoard
- Contacteer:
Barema's zijn de tijden die je moet rijden om bijvoorbeeld goud of zilver te halen in een cyclo. Staat meestal in zo'n mooi tabelletje met op de ene as de leeftijdscategorieën en op de andere as de verschillende kleuren diplomagios schreef:Zout zeker doen. Misschien kun je nog eens prijs rijden. Je bent nu de jongste in je leeftijdscategoriePrinceHeerlijk schreef:Heel leuk en goed idee.![]()
Komt alleen voor mij zo'n 20 jaar te laat, ik mijn cyclo-periode een beetje achter mij liggen.![]()
Andere kant kan het een stimulans zijn er weer eens een paar te rijden.![]()

- Rob T
- Prince of Spain
- Contacteer:
Daar waar je ze ook claimt. http://www.wielertoerist.nl/index.php?pag=CB_CBclaimgios schreef:Zout zeker doen. Misschien kun je nog eens prijs rijden. Je bent nu de jongste in je leeftijdscategoriePrinceHeerlijk schreef:Heel leuk en goed idee.![]()
Andere kant kan het een stimulans zijn er weer eens een paar te rijden.![]()
- gios
- Carbon Racefiets
Daar kan ik alleen mijn eigen claims zien(0). Ik wil weten wie welke caims heeft gedaan.Rob T schreef:Daar waar je ze ook claimt. http://www.wielertoerist.nl/index.php?pag=CB_CBclaimgios schreef:

- Rob T
- Prince of Spain
- Contacteer:
Dat ga ik nog bouwen. Even geduld. Er moet nog wat te wensen overblijven. En nu komen eerst de wensen van mijn vrouw aan de buurt, en daarna ga ik weer wat programmeren.gios schreef:Daar kan ik alleen mijn eigen claims zien(0). Ik wil weten wie welke caims heeft gedaan.Rob T schreef:Daar waar je ze ook claimt. http://www.wielertoerist.nl/index.php?pag=CB_CBclaimgios schreef:
- Rob T
- Prince of Spain
- Contacteer:
+1. Ik had nog op de Time Megeve ingezet, maar die kwam er niet doorheenMJW schreef:leuk!![]()
Jammer dat mijn palmares 2011 geheel blanco is...

- Jan Willem
- Carbon Racefiets
Ik zie dat EazyE nu al weet dat 'ie in juni 8:10 precies op de Trois Ballons 2012 gaat rijden. Da's knap 

- Marcel
- Fiets: Canyon Ultimate CF
Heel mooi initiatief
Misschien een stimulans om ipv de Crique een andere cyclo te rijden in de Ardennen om de 5 vol te maken

Misschien een stimulans om ipv de Crique een andere cyclo te rijden in de Ardennen om de 5 vol te maken

Hier staan mijn trainingen: http://www.bikeplanner.com/index.php?mo ... ame=Marcel
- PrinceHeerlijk
- Carbon Racefiets
- Fiets: C60/Allez Smartweld
Goud - snot voor de ogen.gios schreef: Vraagje: Wat is Barema?
Zilver - zwarte sneeuw zien.
Brons - nog net kans op een leuke fietsdag.

Als je niet kunt uitblinken door talent, moet je door inspanning triomferen.
- Joseba
- Fiets: Parlee Z5
- Contacteer:
Een apart topic voor de reacties, kijk aan. Zoals gezegd vind ik het een beetje een copy/paste van Klassiekerbrevet en CycloBenelux klassementen. Bij nadere bestudering zelfs wel heel erg (reglement, website structuur etc). Desalniettemin veel succes ermee.
- p_litespeed
- Carbon Racefiets
Omdat er een klassiekerbrevet is, mag er geen cyclobrevet komen? Totaal verschillende evenementen en die vaak ook nog met een heel andere beleving worden gereden.Joseba schreef:Een apart topic voor de reacties, kijk aan. Zoals gezegd vind ik het een beetje een copy/paste van Klassiekerbrevet en CycloBenelux klassementen. Bij nadere bestudering zelfs wel heel erg (reglement, website structuur etc). Desalniettemin veel succes ermee.
Cyclobenelux produceert 1 ranking van je positie als cyclorenner. Daar hangt toch geen brevet aan vast en voor langzamere rijders en voor langere perioden dan een jaar is dat toch ook minder interessant?
Het bijt elkaar totaal niet, dus ik zie je probleem niet. En copy/paste van webstructuur? Allebei tabjes 'cyclo's' en 'nieuws'... Niet echt verrassend.
- Joseba
- Fiets: Parlee Z5
- Contacteer:
(Alleen positieve) Reacties Cyclobrevet.
No offense hoor, maar ik geef je aan wat IK vind. Je hoeft niets te verdedigen. Ik zeg ook niet dat het niet mag bestaan of dat het elkaar bijt. Ik geef aan dat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft. That's all. Verander anders de topic naam gewoon even in (Alleen positieve) Reacties Cyclobrevet.
- p_litespeed
- Carbon Racefiets
Dit haal ik op geen enkele manier uit je post hierboven... Maar ik kan het mij wel heel goed voorstellen. Er zullen veel WT'ers zijn die hier niet mee bediend worden. Maar hopelijk ook velen wel.Joseba schreef:Ik geef aan dat het voor mij geen toegevoegde waarde heeft. That's all.
Negatieve reacties - mits onderbouwd - mogen hier zeker wel verschijnen!