Munsterland
- GoodRiddance
- Carbon Racefiets
- Fiets: CKT 568
Munsterland
Kan het kloppen dat deze niet geclaimd kan worden? Ik zie 'm niet in het rijtje staan.
- Ottie
- Carbon Racefiets
- Fiets: Bulls Alpine Hawk Tm
- CTWT-lid: Ja
Re: Munsterland
Wellicht omdat er een nieuw Barema gemaakt moet worden. Oude was gebaseerd op 120kmGoodRiddance schreef:Kan het kloppen dat deze niet geclaimd kan worden? Ik zie 'm niet in het rijtje staan.
- MEG
- Moderator
- Fiets: Red Bull Pro SL 300
moet inderdaad nog een en ander gebeuren. doet het zsm
- GoodRiddance
- Carbon Racefiets
- Fiets: CKT 568
Ok, dan snap ik het. Maak geen haast, claimen kan altijd nog 

- MEG
- Moderator
De barema’s voor de Sparkassen Münsterland Giro zijn aangepast. Deze aanpassing was noodzakelijk omdat het parcours dit jaar niet alleen ruim 20 kilometer langer was, maar ook nog eens 500 hoogtemeters telde. Dit in tegenstelling tot het vlakke parcours van 2013.
De barema’s zijn afgeleid van de tijd van de winnaar (3:17u) en degene die als middelste van alle deelnemers over de finish kwam (3:40u).
Mede op basis hiervan moet een deelnemer uit de eerste categorie (mannen tot 29 jaar) 3:30 uur hebben gereden om goud te halen. Hoe onwaarschijnlijk snel er in deze cyclo wordt gereden bewijst wel de tijd die nodig is om zilver te halen in de laatste categorie (vrouwen van 50 jaar en ouder). Zij moeten nog altijd binnen de 4:10 uur rijden om zilver te halen. Dat wil zeggen: een gemiddelde snelheid van 33,8 km/uur.
Meer informatie: http://www.cyclobrevet.nl/WP/?page_id=1853
De barema’s zijn afgeleid van de tijd van de winnaar (3:17u) en degene die als middelste van alle deelnemers over de finish kwam (3:40u).
Mede op basis hiervan moet een deelnemer uit de eerste categorie (mannen tot 29 jaar) 3:30 uur hebben gereden om goud te halen. Hoe onwaarschijnlijk snel er in deze cyclo wordt gereden bewijst wel de tijd die nodig is om zilver te halen in de laatste categorie (vrouwen van 50 jaar en ouder). Zij moeten nog altijd binnen de 4:10 uur rijden om zilver te halen. Dat wil zeggen: een gemiddelde snelheid van 33,8 km/uur.
Meer informatie: http://www.cyclobrevet.nl/WP/?page_id=1853
- MEG
- Moderator
En het claimen werkt nog niet goed. Eind deze week wil ik daar een oplossing voor hebben.

nog een foto van Munsterland.