Garmin 800

Welke wielen moet ik kiezen, wat voor banden, welk merk is goed? Campa of Shimano.....
geric

Re: Garmin 800

Bericht door geric » wo 30 mei 2018 21:53

who cares schreef:
wo 30 mei 2018 21:36
Als ik route download , dan gaat het via basecamp en verzend de file naar mijn garmin . Dan staat deze in de map New files . Als je meerdere route wilt uploaden , verander de naam steeds van je geuploade file anders schrijft die hem over , geloof ik , omdat hij steeds dezelfde naam heeft in de map New Files.
Dus file uploaden , verander de naam van de file >>> dan pas volgende route uploaden en naam geven >>> volgende route uploaden en naam geven.
Ik moet er niet aan (terug) denken. Ergisteren met fiets door een wisselstoring op station Eindhoven gestrand. In EasyRoute even op de bestemming tappen, dat in de Connect app openen en naar mijn horloge zenden. Een minuut later vertrokken en anderhalf uur later op Station Den Bosch. ‘t is 2018.

Rob T
Prince of Spain
Fiets: PITON Scuro RS
CTWT-lid: Ja
Contacteer:

Bericht door Rob T » wo 30 mei 2018 22:00

Pino schreef:
wo 30 mei 2018 21:46
IK vind BAsecamp maar een omweg.
Meestal download ik van Strava en kopieer dan vanuit de verkenner/Finder direct naar newfiles.
Via de Basecamp lukt het meestal maar voor 1 file en dan nog niet altijd. Tijden wachten tot de Garmin gesynchroniseerd is, geen trek meer in.
Zo doe ik het ook. E ik teken de routes ook in Strava.

geric

Bericht door geric » wo 30 mei 2018 22:11

Met bestaande (al dan niet Strava) routes doe ik het trouwens net als boven, sans EasyRoute. :)

Gerard
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Ridley, Mavic, Campa

Bericht door Gerard » za 27 juli 2019 17:43

Mijn Garmin 800 registreert kilometers (per uur), hoogteverschil in meters, en temperatuur in graden Celsius.
Maar als ik mijn activiteiten upload in Garmin Connect en in Strava, tonen deze miles (per uur), hoogteverschil in feet, en temperatuur in graden Fahrenheit. :boos:

Hoe krijg ik de weergave in Garmin Connect en in Strava in kilometers, meters en Celsius?
ERELID Wielertoerist.nl

Type: ongeschoren benen, triple, fietsbel

gios
Carbon Racefiets
Fiets: Kestrel, GiantCX
Contacteer:

Bericht door gios » za 27 juli 2019 18:01

Gerard schreef:
za 27 juli 2019 17:43
Mijn Garmin 800 registreert kilometers (per uur), hoogteverschil in meters, en temperatuur in graden Celsius.
Maar als ik mijn activiteiten upload in Garmin Connect en in Strava, tonen deze miles (per uur), hoogteverschil in feet, en temperatuur in graden Fahrenheit. :boos:

Hoe krijg ik de weergave in Garmin Connect en in Strava in kilometers, meters en Celsius?
Weet Vincent dat niet? 😏 Ik denk: instellingen >gebruikersinstellingen>metrisch...
Questa settimana ho chiamato Enrico!

Gerard
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Ridley, Mavic, Campa

Bericht door Gerard » za 27 juli 2019 21:00

Nee, Vincent zat naast mij. Maar die wist het niet. :D
ERELID Wielertoerist.nl

Type: ongeschoren benen, triple, fietsbel

Jan Willem
Carbon Racefiets

Bericht door Jan Willem » wo 31 juli 2019 08:38

In Garmin Connect kan dat via de app.

Meer>instellingen>gebruikersinstellingen>maateenheid>metrisch

Bij strava kan je dit volgens mij niet in de app wijzigen, maat moet je dit via de browser doen. Ook bij instellingen en dan voorkeuren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

who cares
Prince of Spain
Fiets: Ridley Noah Fast ESP

Bericht door who cares » wo 31 juli 2019 19:37

Jan Willem schreef:
wo 31 juli 2019 08:38
In Garmin Connect kan dat via de app.

Meer>instellingen>gebruikersinstellingen>maateenheid>metrisch

Bij strava kan je dit volgens mij niet in de app wijzigen, maat moet je dit via de browser doen. Ook bij instellingen en dan voorkeuren
Strava app Links van Overzicht ( 3 streepjes ) aanklikken >> Instellingen > weergeven >>Meeteenheden >> opties Metrisch of Imperiaal > Metrisch.
It ain't what you do it's the way that you do it.

Afbeelding

Plaats reactie