Wie lopen er allemaal

Schaatsen, hardlopen en andere sporten mogen hier geplaatst worden
Proeme
Alu Racefiets met Carbon achtervork
CTWT-lid: Ja

Re: Wie lopen er allemaal

Bericht door Proeme » wo 05 december 2018 00:00

klinkt als een prachtige challenge. Maar 30km, of zelfs 65km, hardlopen over het strand... dat lijkt me zwaar! Ondanks rust op de fiets tussendoor...

Maar wel iets voor mijn bucket-list. Als de loop blijft bestaan tenminste...

Mac944
Carbon Racefiets
Fiets: Canyon Ultimate CF
Contacteer:

Bericht door Mac944 » zo 09 december 2018 14:44

spokes schreef:
di 04 december 2018 08:08
Aanstaande zaterdag loop ik de West Coast Challenge. Ik ben niet de enige CTWT-er die loopt, maar volgens mij wel de enige op de halve.
Leuk om jullie gisteren gesproken te hebben! En heel gaaf dat filmpje, dat geeft heel goed weer hoe de wedstrijd is. Volgens mij hebben jullie je prima vermaakt.

Ik heb alvast een verslagje gemaakt, waar ik later nog wat meer foto's ga toevoegen: http://www.amstelracing.nl/hardlopen/we ... enge-2018/

Al met al erg tevreden met de tijd en de uitvoering, de eerste helft hebben we snel gedaan zonder te pushen zodat we op de tweede helft ons tempo redelijk konden vasthouden. Ons verval is het minste geweest van alle teams en daarmee zijn we uiteindelijk vierde geworden (van de 15 teams die gestart zijn). Hopelijk volgend jaar weer.

MEG
Moderator
Fiets: Red Bull Pro SL 300

Bericht door MEG » zo 09 december 2018 20:32

Mac944 schreef:
zo 09 december 2018 14:44
spokes schreef:
di 04 december 2018 08:08
Aanstaande zaterdag loop ik de West Coast Challenge. Ik ben niet de enige CTWT-er die loopt, maar volgens mij wel de enige op de halve.
Leuk om jullie gisteren gesproken te hebben! En heel gaaf dat filmpje, dat geeft heel goed weer hoe de wedstrijd is. Volgens mij hebben jullie je prima vermaakt.

Ik heb alvast een verslagje gemaakt, waar ik later nog wat meer foto's ga toevoegen: http://www.amstelracing.nl/hardlopen/we ... enge-2018/

Al met al erg tevreden met de tijd en de uitvoering, de eerste helft hebben we snel gedaan zonder te pushen zodat we op de tweede helft ons tempo redelijk konden vasthouden. Ons verval is het minste geweest van alle teams en daarmee zijn we uiteindelijk vierde geworden (van de 15 teams die gestart zijn). Hopelijk volgend jaar weer.
Ik had je prestatie al op strava voorbij zien komen. Ongelooflijk. Diepe buiging. Vooral ook met dat hondenweer.

spokes
Moderator
Fiets: 1+1+1

Bericht door spokes » di 11 december 2018 09:29

Mac944 schreef:
zo 09 december 2018 14:44

Wat hebben jullie het waanzinnig goed gedaan zag. Ik vond het al knap, maar nu ik de helft van wat jullie hebben gepresteerd heb volbracht is mijn respect alleen nog maar verder gegroeid.

Onze voorbereiding was niet goed, 5 weken voor de start heb ik een kneuzing van mijn hielbot opgelopen en eigenlijk heb ik alleen de 2 weken voor de start nog wat kunnen lopen. De reden waarom we meededen was omdat ik aanstaande zaterdag ga trouwen. Aangezien ik in december nog een beetje fatsoenlijk voor de dag wilde komen was een mooi sportdoel vlak voor de bruiloft wel mooi. Samen met mijn getuige ingeschreven en team 'Strak in Trouwpak' was een feit.
Het lopen over strand was leuk, zeker in het begin als het veld nog dicht bij elkaar ligt is het gezellig en gemoedelijk. Ook andere bezoekers van het strand reageren enthousiast, moedigen je aan of helpen een handje bij een wissel.
Tot aan Schoorl verliep alles perfect. Strand was goed begaanbaar, maar fietsen over het strand is zeker geen herstelmoment.
Na Schoorl begin het water op te komen, het strand werd smaller en voor de fietser onbegaanbaar. De fietser moest vanaf hier van het strand af en om een onverklaarbare reden was juist ik degene die elke keer kilometers om moest fietsen om bij het volgende afgesproken wisselpunt te komen. Ik heb 1 stuk 18 km gefietst om mijn loopmaatje 7 km verder op het strand weer af te kunnen lossen. De harde wind zorgde voor een springtij en dat betekende dat de laatste 5 km over het strand loodzwaar werden. Ik liep schuin, langs de duinrand en het zachte zand gaf weinig grip. Gelukkig was er achter ons geen ander team meer te bekennen, want het blijft toch een wedstrijd. Ik denk dat wij 1 van de laatste teams zijn geweest die de KNRM over het strand heeft laten lopen. Het was bijna niet meer te doen. Het gaf een goed gevoel om mijn teammaatje op de dijk bij Den Helder op te wachten. De laatste verharde kilometers in het donker waren goed te lopen, maar het beste was er bij mij wel vanaf.
We zijn 1 minuut onder het schema gebleven wat ik vooraf had gemaakt. Kortom, strak gepland en strak gelopen. Van de 17 teams zijn wij als 10e team gefinisht. Nu klaarmaken voor de volgende uitdaging!

Oh en zoals gebruikelijk maakt mijn maatje altijd de mooiste sfeerimpressies: https://www.youtube.com/watch?v=1wKFbUZqtb4

Marcel3204
Aluminium Racefiets
Fiets: Rose weg/cross/MTB

Bericht door Marcel3204 » di 11 december 2018 16:14

Prachtig avontuur, en erg leuk om te lezen. Proficiat met de mooie prestaties.

Jan Willem
Carbon Racefiets

Bericht door Jan Willem » do 02 april 2020 09:09

Het lopen ook weer een beetje opgepakt. Merk dat ik me niet zo goed meer kan motiveren voor een lange fietsrit, tenzij het een tocht of cyclo is. Heb eigenlijk op fietsgebied alles al wel een keer gedaan inmiddels. (wedstrijden, klassiekers, cyclo's, tochten, meerdaagse cyclo, mtb-marathons, veldrijden, etc). Vlakke rondjes door de polder zijn heerlijk, maar heb meer moeite om de deur uit te gaan en ben dan vrij vlot weer terug. Zeker nu het nog niet zo warm buiten is.

Met lopen is het weer nieuw en dat maakt het leuk. Laatst de eerste 10km gelopen (kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan had) en eerste keer een uur hard gelopen. Lekker is het dat je met 5min de deur uit bent en vrij snel weer terug.
Benieuwd waar dit gaat eindigen.

Ariën
Aluminium Racefiets
Fiets: Pinarello Paris

Bericht door Ariën » do 02 april 2020 13:18

Jan Willem schreef:
do 02 april 2020 09:09
Marathon ;-)
T = 146

Proeme

Bericht door Proeme » do 02 april 2020 13:25

wordt tijd voor een CTWT-hardloop-shirt in de kledinglijn ;)

ik loop momenteel zonder doel (ja, een halve marathon aan de andere kant van de wereld in 2022) omdat alles afgelast wordt. Maar ik loop wel lekker 3x per week (#goaloneorstayhome). Ene keer ongeveer 40 minuten, andere keer ongeveer 60 minuten. Om en om, met wel steeds een andere route voor de afwisseling.

Jan Willem
Carbon Racefiets

Bericht door Jan Willem » do 02 april 2020 15:00

Ariën schreef:
do 02 april 2020 13:18
Jan Willem schreef:
do 02 april 2020 09:09
Marathon ;-)
die staat wel op m'n "bucket" list, maar vrij laag :)

Jan Willem
Carbon Racefiets

Bericht door Jan Willem » do 02 april 2020 15:05

Proeme schreef:
do 02 april 2020 13:25
wordt tijd voor een CTWT-hardloop-shirt in de kledinglijn ;)
dat was er in het oude design.
Afbeelding

Proeme

Bericht door Proeme » do 02 april 2020 16:13

Daar was ik dan te laat voor... Herkansing in het nieuwe design dan maar...

Jan Willem
Carbon Racefiets

Bericht door Jan Willem » do 02 april 2020 19:44

Proeme schreef:Daar was ik dan te laat voor... Herkansing in het nieuwe design dan maar...
Je zou Rob kunnen vragen of er nog een paar oude over zijn

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Proeme

Bericht door Proeme » do 02 april 2020 20:58

mwah, stop ze dan maar in een kledingcontainer voor een goed doel. Als er dan een nieuw design is, dan gaan we ook voor nieuw design.

arnofiets
Huis-, tuin- en keukenfiets
Fiets: Canyon Ultimate Di2

Bericht door arnofiets » ma 27 april 2020 07:24

Ik begin nu zo'n beetje met een opbouw naar de marathon van Amsterdam, het zou mijn tweede marathon (na Amsterdam 1995) worden, de strompeltochten aan het eind van twee hele triathlons niet meegeteld :)
Mijn planning is de lange duurlopen verder uitbouwen en wat langzamer gaan lopen, later ook wat meer intervallen. Hopelijk mag er tegen die tijd (18 oktober) weer gelopen worden. Al voor de corona afgelastingen had ik al een aantal afgelaste loopevenementen (halve marathons Texel en Schoorl).

Harm Jan
Carbon Racefiets
Fiets: Cube Peloton
Contacteer:

Bericht door Harm Jan » vr 01 mei 2020 13:13

Ik loop nu 1 à 2 keer in de week vijf kilometer voor ik begin met werken.

Merk dat ik sinds ik thuis werk nog meer stil zit dan op kantoor, dus gezorgd dat ik twee dagen in de week goed begin.
Be someone who makes you happy.

Plaats reactie